Alles over de digipas

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank regel je jouw bankzaken zelf. Welk inlogmiddel je gebruikt om in te loggen, een opdracht te ondertekenen of de app mee registreert, is afhankelijk van welke rekening(en) je bij RegioBank hebt.

Een van de manieren om in te loggen is met de digipas.

De digipas wordt vervangen door browsercode en app.

De digipas wordt vervangen door de browsercode en de RegioBank app. Daarmee kun je veilig inloggen en je betaalopdrachten ondertekenen. Aanmelden in de app kan eenvoudig en snel met je betaalpas.

Wat is een digipas?

De digipas is een apparaatje waarmee je kunt inloggen in Mijn RegioBank en opdrachten kunt bevestigen. Betaalklanten die een nieuwe overeenkomst Mijn RegioBank aanvragen ontvangen geen digipas.

Digipas activeren

Je ontvangt los van je digipas een brief met een activeringscode. Om de digipas te activeren, heb je de digipas én de activeringscode nodig.

Zo activeer je jouw digipas:

  1. Zet de digipas aan door op het driehoekje op de digipas te drukken.

  2. Voer de activeringscode uit de brief in. Op het schermpje zie je de tekst ‘NEW PIN’ en vijf streepjes.

  3. Je kunt nu een zelfbedachte pincode van vijf cijfers intoetsen. Doe dit wel binnen dertig seconden.

  4. Toets hierna nog een keer dezelfde pincode in. Vanaf nu heb je deze pincode nodig om in te loggen met je digipas.

Je digipas is klaar voor gebruik!