Contact

Heeft u een vraag over de producten of diensten van RegioBank. Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur.

Bent u nog geen klant van RegioBank? Zoek dan een Zelfstandig Adviseur bij u in de buurt.

Vind een adviseur bij u in de buurt

Contactgegevens

Heeft u een algemene vraag aan de centrale organisatie van RegioBank? Dan kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens of social media kanalen.

Croeselaan 1
3521 BJ Utrecht
Postbus 918
3500 AX Utrecht
Telefoonnummer 0800 - 0411

Facebook
Twitter

Klachten

Meldt uw klacht of opmerking bij uw Zelfstandig Adviseur, deze staat altijd voor u klaar en kan u persoonlijk en snel helpen. Bent u niet tevreden met het antwoord of de oplossing van uw Zelfstandig Adviseur? Vult u dan het klachtenformulier in. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing.

Opmerkingen over deze website

Heeft u opmerkingen over deze website? Die kunt u doorgeven via de knop 'Geef uw mening' aan de rechterkant van het scherm.

Soort dienstverlening

RegioBank is een handelsnaam van de Volksbank N.V., statutair gevestigd te Utrecht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 16062338. De Nederlandsche Bank heeft de Volksbank N.V. een vergunning verleend om bancaire activiteiten te verrichten. Hierdoor zijn het depositogarantiestelsel en het beleggerscompensatiestelsel van toepassing op tegoeden die bij RegioBank worden aangehouden.

Als u een betaal-, spaar-, leen- of hypotheekproduct via uw Zelfstandig Adviseur bij RegioBank koopt, treedt RegioBank op in de hoedanigheid van aanbieder. Voor verzekeringsproducten treedt RegioBank op als bemiddelaar. RegioBank adviseert niet.

Dienstenwijzer

In onze Dienstenwijzer vindt u informatie over de dienstverlening van RegioBank. U leest bijvoorbeeld hoe het toezicht is geregeld, wat u kunt doen bij klachten en u vindt er onze adresgegevens.