Producten

De optie op deze pagina geldt voor onderstaande productgroepen:

Opheffen blokkering betaalpas

Heeft u uw betaalpas geblokkeerd en wilt u deze blokkering opheffen? Bijvoorbeeld omdat u per ongeluk drie keer een verkeerde pincode heeft ingetoetst? Dan kan u via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app deze blokkering eenvoudig opheffen. Hiervoor gaat u naar ‘instellingen’ -> ‘passen’. Dit kan binnen 14 dagen nadat de pas is geblokkeerd. Daarna is het voor de veiligheid niet meer mogelijk om de blokkering van de pas op te heffen. U moet dan een nieuwe betaalpas aanvragen via Internet Bankieren of bij uw Zelfstandig Adviseur.

Minderjarig en een geblokkeerde betaalpas?

Ben je minderjarig en is je betaalpas geblokkeerd? Dan kan je deze blokkering niet zelf opheffen. Heeft je ouder of verzorger Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app? Dan kan hij of zij de blokkering van jouw betaalpas voor je opheffen.