Betaalpas deblokkeren

Je kunt je betaalpas in een aantal gevallen deblokkeren. Lukt dat niet? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.

Waarom is je betaalpas geblokkeerd?

  • 3 keer een verkeerde pincode ingetoetst: je kunt je betaalpas binnen 11 maanden deblokkeren. Is de betaalpas langer dan 11 maanden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.
  • Kwijt of gestolen: je kunt je betaalpas deblokkeren als deze binnen 14 dagen na blokkering weer terecht is. Is de betaalpas langer dan 14 dagen geleden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.

Je kunt je betaalpas op verschillende manieren deblokkeren:

1. Via het online formulier

Heb je Mijn RegioBank? Dan kun je zelf een betaalpas deblokkeren.
Ga naar het online formulier.

Let op: heb je je betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van je pincode? Toets dan eerst 1 keer je pincode in bij een geldautomaat. Daarna kun je je betaalpas overal gebruiken.

Heb je nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de RegioBank app

Gebruik je de RegioBank app? Dan kun je met deze app je betaalpas deblokkeren.

  1. Open de RegioBank app
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'

Let op: heb je je betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van je pincode? Toets dan eerst 1 keer je pincode in bij een geldautomaat. Daarna kun je je betaalpas overal gebruiken.

Heb je de RegioBank app nog niet?

Download de RegioBank app

3. Via je zelfstandig adviseur

Als je drie keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst, kun je de betaalpas ook via je zelfstandig adviseur laten deblokkeren. Het is niet mogelijk om via je zelfstandig adviseur de betaalpas te laten deblokkeren als deze kwijt of gestolen is.

Maak een afspraak

    Minderjarig

    Minderjarigen kunnen hun betaalpas niet zelf deblokkeren. Ben je een ouder of verzorger, dan kun je de betaalpas deblokkeren via Mijn RegioBank, de RegioBank app of de zelfstandig adviseur.