Meer over

Producten

De optie op deze pagina geldt voor onderstaande productgroepen:

Verlies of diefstal van uw betaalpas

Is uw betaalpas gestolen of heeft u hem verloren? Dan kunt u op een aantal manieren uw betaalpas blokkeren.

Bankpassenmeldcentrale vanuit Nederland
U kunt direct contact opnemen met de Bankpassen meldcentrale via 0800 - 03 13.

Bankpassenmeldcentrale vanuit het buitenland
Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandige Adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen. U kunt direct contact opnemen met de Bankpassen meldcentrale via +31 88 385 53 72.

Internet Bankieren
Gebruikt u Internet Bankieren? Dan kunt u na het inloggen uw betaalpas eenvoudig blokkeren.

Mobiel Bankieren
Gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt u via deze app eenvoudig uw betaalpas blokkeren.

Heeft u zelf via de Bankpassen meldcentrale, Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app de betaalpas geblokkeerd? En vindt u de verloren betaalpas binnen 2 weken terug? Dan kunt u de blokkering van uw betaalpas zelf weer opheffen via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app.