Geef uw mening

Onverhoopt ontevreden of juist een compliment? Vertel het ons.

RegioBank en haar Zelfstandig Adviseurs vinden het belangrijk om op een persoonlijke én servicegerichte manier zaken te doen. Wij staan voor u klaar en komen onze beloftes na. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een van onze producten of diensten. Als dat het geval is, horen wij het graag.

Heeft u een opmerking over onze service. Of heeft u juist een compliment voor RegioBank of uw Zelfstandig Adviseur? Dat vinden wij ook leuk om te weten. U kunt uw opmerking, compliment of klacht aan ons doorgeven via het formulier op deze pagina. Vul uw gegevens in en vink aan wat u met ons wilt delen. We proberen hier zo snel mogelijk op terug te komen.

Zo kunnen we u het beste helpen bij een klacht

  • Meld uw klacht of opmerking bij uw Zelfstandig Adviseur, deze staat altijd voor u klaar en kan u persoonlijk en snel helpen.
  • Bent u niet tevreden met het antwoord of de oplossing van uw Zelfstandig Adviseur? Vult u dan het formulier op deze pagina in. We gaan dan meteen op zoek naar een passende oplossing.
Velden met een * zijn verplicht
  • Bent u ontevreden over de manier waarop RegioBank met uw klacht is omgegaan? Neem dan, binnen drie maanden na dagtekening van het antwoord de klacht, contact op met:
    Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
    Postbus 93257
    2509 AG Den Haag
    www.kifid.nl.

    Dat is een onafhankelijke financiële geschilleninstantie. U kunt het geschil ook direct bij een burgerlijke rechter aanhangig maken.

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft een brochure uitgegeven over klachten. Deze brochure kunt u hier downloaden.