Hulp bij digipas

Heeft u een nieuwe digipas nodig, is uw digipas geblokkeerd of wilt u uw daglimiet wijzigen?. Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur.

Hulp bij digicode

Hieronder vindt u tips en oplossingen voor de meest voorkomende problemen.

Aanvragen digicode
Heeft u 1 of meerdere spaarrekeningen? Vraag dan een digicode aan. U kunt dit op verschillende manieren doen:

  • Via Internet Bankieren nadat u heeft ingelogd met de digipas.
  • Via uw Zelfstandig Adviseur.

Inloggen met de digicode lukt niet
Krijgt u een foutmelding bij het inloggen met de digicode? Dit kan twee oorzaken hebben:

  • U heeft de bevestigingsmail over de digicode nog niet beantwoord. U kunt inloggen zodra u dit gedaan heeft.
  • Wij hebben uw getekende Overeenkomst Internet Bankieren nog niet binnen. Zodra deze is ontvangen, zetten wij Internet Bankieren voor u klaar. U kunt vanaf dat moment inloggen met de digicode.

Wijzigingen digicode
Nadat u bent ingelogd, kunt u de volgende instellingen zelf wijzigen:

  • Gebruikersnaam.
  • Wachtwoord.
  • E-mailadres.

Logt u in met een digicode en bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via de inlogpagina van Internet Bankieren vraagt u gemakkelijk nieuwe gegevens aan.

Tip: Als u zowel een digipas als digicode heeft, kunt u ook zelf uw digicode beƫindigen, blokkeren en deblokkeren.

Meer weten?

Heeft u een vraag over de digipas of digicode die niet op deze pagina staat? Kijk dan in de Veelgestelde vragen digicode (PDF).

Voor vragen en problemen die u niet zelf kunt oplossen kunt u contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten.