Hulp bij Internet Bankieren

Handleidingen

Heeft u vragen over de werking van Internet Bankieren? Bekijk dan de video's. Of lees de handleiding Internet Bankieren of Mobiel Bankieren App.

Heeft u daarna nog vragen? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Bankieren.

Helpdesk Internet Bankieren

  • Knopje met vraagteken
    Op iedere pagina van Internet Bankieren vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.
  • Helpdesk Internet Bankieren
    Het telefoonnummer van de Helpdesk Internet Diensten is 030 - 291 42 90. Is uw digipas / digicode verloren of gestolen? Bel dan dit nummer. Dat kan 24 uur per dag, zeven dagen per week.

    Belt u na kantoortijden? Kies dan voor 1, wij helpen u direct. Heeft u andere vragen voor de Helpdesk Internet Bankieren over Internet Bankieren, uw digipas of digicode? Wij helpen u graag tijdens kantooruren.
  • Vragenformulier
    U kunt ook het online vragenformulier gebruiken als u vragen heeft over het inloggen en het gebruik van Internet Bankieren. Dit kunnen ook vragen zijn over optimale browserinstellingen en de werking van Internet Bankieren.

U kunt bijvoorbeeld terecht als u een verkeerde transactie heeft gedaan en deze wilt terugdraaien.

Hulp bij digipas en digicode

Heeft u vragen over het gebruik van de digipas of digicode? Lees verder op de pagina Hulp bij digipas en digicode.

Internet Bankieren RegioBank als favoriet opslaan

Wilt u snel naar uw Internet Bankieren? Maak dan een snelkoppeling aan in uw internetbrowser die verwijst naar de inlogpagina.

  • Kopieer de volgende link in de adresbalk van uw internetbrowser: https://www.regiobank.nl/internetbankieren/secure/login.html
  • U komt op de inlogpagina. Voeg nu toe aan Favorieten.

Let op!
Maak geen andere link naar de beveiligde omgeving van Internet Bankieren.
Bij technische wijzigingen kan het voorkomen dat u Internet Bankieren met die link niet meer kunt benaderen.