Wat moet ik doen bij betalingsachterstanden?

Bij (dreigende) geldproblemen is het belangrijk om direct in actie te komen. Wacht niet en meld het meteen bij RegioBank en andere instanties. In de Informatiewijzer ‘Zeven handige tips bij betalingsachterstanden’ leest u hier meer over.

Kunt u uw hypotheek niet aflossen, heeft u vragen over een betalingsachterstand op uw hypotheek of betaalrekening? Neem dan contact op met de afdeling Achterstandenbeheer via 030 - 2914320 (lokaal tarief). U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

Let op
Heeft u zich aangemeld voor schuldhulpverlening bij een kredietbank? Totdat de begeleiding definitief is geregeld, bent u zelf verantwoordelijk voor uw betalingen! U kunt om deze periode te overbruggen een betalingsregeling treffen met de afdeling Achterstandenbeheer.

Zeven handige tips

Lees hier meer over in de Informatiewijzer:
Zeven handige tips bij betalingsachterstanden

Inventariseer uw inkomsten en uitgaven vóór u contact opneemt met de afdeling achterstandenbeheer. Gebruik daarvoor onderstaand hulpmiddel.
Hulpmiddel Inkomsten & Uitgaven