Beste bank van Nederland


Een tevreden klant, daar gaat het om

De Consumentenbond vraagt jaarlijks klanten hun mening over hun bank. Zij gaven RegioBank dit jaar een 9 als rapportcijfer. En voor de service beloonden klanten haar met een 8,5. Daarmee staat RegioBank op nummer 1. Vorig jaar kreeg RegioBank ook al een top 3 beoordeling.

“Het is een uitslag om trots op te zijn. Zo’n hoog cijfer is natuurlijk het mooiste compliment wat we kunnen krijgen van onze klanten. RegioBank werkt met Zelfstandig Adviseurs, die zich dagelijks inzetten voor hun klanten. Hier worden ze nu duidelijk voor beloond.”, aldus RegioBank Directievoorzitter Hans van den Bor.

Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank écht nog een bank in de buurt. Een bank, waar mensen geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en weet wat er speelt in hun omgeving.

Deze focus op de regio is een heel bewuste keuze. Lokale gemeenschappen zijn waardevol voor Nederland. Lokale basisvoorzieningen, zoals een school, supermarkt en een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan regelen. En maken wij ons sterk voor de leefbaarheid van dorpen en kleine steden.

Meer informatie over het jaarlijks onderzoek van de Consumentenbond onder 11.000 klanten? Lees de Geldgids van november 2017 of kijk op de website van de Consumentenbond.

Blog Directievoorzitter RegioBank Alle acties

Samen zorgen voor een leefbare woonomgeving