Betaalpas in het buitenland
Betaalpas verloren of gestolen in het buitenland
Zeker in het buitenland is het extra vervelend als u uw betaalpas kwijt bent. Meld uw gestolen of verloren betaalpas direct bij de Bankpassen Meldcentrale: +31 88 385 53 72. Geen cent meer op zak? Dan kunt u contant noodgeld aanvragen via +31 30 21 96 870.
Betaalpas verloren of gestolen in het buitenland: dit moet u doen
Betalen binnen en buiten Europa
Met uw betaalpas kunt u op ieder moment contant geld opnemen bij diverse banken binnen en buiten de EER. Kijk goed naar de geldautomaat: staat er een Maestro-, V PAY-, Cirrus- of Eufiserv-logo op? Dan kunt u hier pinnen. Als u binnen een EER land een andere muntsoort dan die van het betreffende land opneemt, betaalt u € 4,00 per keer. In landen waar ze geen euro hebben, betaalt u € 0,30 voor iedere transactie en € 4,00 voor iedere keer dat u contant geld opneemt.
Lees meer over betalen binnen en buiten Europa
Betalen buiten Europa aanzetten
Uw betaalpas staat automatisch ‘uit’ voor landen buiten Europa. U kunt dit heel makkelijk voor vertrek zelf activeren via Mijn RegioBank of de app. Met een telefoontje naar +31 30 21 96 870 is het ook zo geregeld.
Lees meer over betalen buiten Europa aanzetten
Betaalpas blokkeren vanuit het buitenland
Blokkeer uw pas direct als u hem kwijtraakt in het buitenland. Dit doet u heel snel online via Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app. Geen internet? Bel dan +31 88 385 53 72 en uw pas wordt meteen geblokkeerd.
Lees meer over betaaplas blokkeren vanuit het buitenland
Uw creditcard in het buitenland
Het is slim om uw RegioBank Creditcard mee te nemen op reis. Zo kunt u overal ter wereld betalen of geld opnemen. En hij komt ook goed van pas als u bijvoorbeeld een auto wilt huren. Verliest u uw creditcard? Bel dan meteen de ICS Servicedesk op 020 - 660 06 11.