Betaalpas in het buitenland

Ook in het buitenland kun je gewoon betalen met je betaalpas van RegioBank. Via Mijn RegioBank en de RegioBank app regel je de meeste dingen gemakkelijk zelf. Kom je er niet uit of is er spoed? Dan kun je altijd terecht bij je zelfstandig adviseur.

Betaalpas verloren of gestolen in het buitenland

Zeker in het buitenland is het extra vervelend als je jouw betaalpas kwijt bent. Meld je gestolen of verloren betaalpas direct bij de Bankpassen Meldcentrale: +31 88 385 53 72. Geen cent meer op zak? Dan kun je contant noodgeld aanvragen via +31 30 21 96 870.

Betaalpas verloren of gestolen in het buitenland: dit moet je doen

Betalen binnen en buiten Europa

Met je betaalpas kun je op ieder moment contant geld opnemen bij diverse banken binnen en buiten de EER. Kijk goed naar de geldautomaat: staat er een Maestro-, V PAY-, Cirrus- of Eufiserv-logo op? Dan kun je hier pinnen. Voor opname van contant geld met een betaalpas in vreemde valuta betaal je 1,2% van het opgenomen bedrag en € 3,50 per opname. Voor het betalen met een betaalpas in vreemde valuta betaal je 1,2% van het betaalde bedrag. Voor de opnames en betalingen in euro of vreemde valuta betaal je mogelijk ook lokale kosten.   

Lees meer over betalen binnen en buiten Europa

Betalen buiten Europa aanzetten

Je betaalpas staat automatisch ‘uit’ voor landen buiten Europa. Je kunt dit heel makkelijk voor vertrek zelf activeren via Mijn RegioBank of de app. Met een telefoontje naar +3130 21 96 870 is het ook zo geregeld.

Lees meer over betalen buiten Europa aanzetten

Betaalpas blokkeren vanuit het buitenland

Blokkeer je pas direct als je hem kwijtraakt in het buitenland. Dit doet je heel snel online via Mijn RegioBank of de RegioBank app. Geen internet? Bel dan +31 88 385 53 72 en je pas wordt meteen geblokkeerd.

Lees meer over betaaplas blokkeren vanuit het buitenland

Je creditcard in het buitenland

Het is slim om je RegioBank Creditcard mee te nemen op reis. Zo kun je overal ter wereld betalen of geld opnemen. En hij komt ook goed van pas als je bijvoorbeeld een auto wilt huren. Verlies je jouw creditcard? Bel dan meteen de ICS Servicedesk op 020 - 660 06 11.

Lees meer over creditcard in het buitenland

Heb je nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina