Problemen met je digicode
Ontvangen gebruikersnaam wijzigen
Krijg je een foutmelding wanneer je inlogt met je digicode? Dan kan het zijn dat je je gebruikersnaam die je van ons ontving niet hebt aangepast.
Je hebt een brief van ons ontvangen met je gebruikersnaam. Je moet de gebruikersnaam wijzigen. Na het wijzigen van je gebruikersnaam ontvang je een e-mailbericht met de bevestiging dat je gebruikersnaam is gewijzigd.
Als inloggen nog steeds niet lukt
Kun je na het wijzigen van je gebruikersnaam (en wachtwoord) nog steeds niet inloggen? Probeer het dan eens op een ander apparaat, zoals een laptop, personal computer of tablet. Lukt het inloggen op een ander apparaat ook niet? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten (HID).
Digicode deblokkeren
Kun je niet meer inloggen omdat de digicode is geblokkeerd, maar heb je naast de digicode een ander inlogmiddel? Wijzig dan je digicode via Mijn RegioBank:
- Log in met je inlogmiddel in Mijn RegioBank.
- Kies voor ‘Zelf regelen’.
- Klik op ‘Veiligheid en Toegang’.
- Klik bij de digicode op 'Wijzigen'.
- Hier kun je zelf de gebruikersnaam of het wachtwoord van je digicode wijzigen.
Heb je geen ander inlogmiddel? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan per brief een nieuw wachtwoord.
Gebruikersnaam vergeten
Wil je inloggen met een digicode, maar ben je je gebruikersnaam vergeten?
Gebruikersnaam in Mijn RegioBank
Je vind je eigen gebruikersnaam van je digicode in Mijn RegioBank:
- Log in met je inlogmiddel in Mijn RegioBank.
- Kies ‘Zelf regelen’.
- Kies voor 'Veiligheid en Toegang'.
- Hier vind je je eigen gebruikersnaam.
Gebruikersnaam opvragen
Heb je geen ander inlogmiddel dan de digicode? Met het e-mailadres dat we van jou hebben, kun je je gebruikersnaam opvragen per e-mail. Binnen 5 minuten mailen we je je gebruikersnaam. Geef het e-mailadres op dat je hebt gekozen als voorkeursadres.
Als je niet kunt of wilt e-mailen, dan kun je je gebruikersnaam opvragen per post.
Gebruikersnaam opvragen per e-mail Gebruikersnaam opvragen per post
Woon je in het buitenland?
Woon je in het buitenland en heb je problemen met het opvragen van je gebruikersnaam? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Wachtwoord vergeten en geen ander inlogmiddel
Heb je geen ander inlogmiddel dan je digicode en weet je je wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan per brief een nieuw wachtwoord. Als je bent ingelogd, kun je vervolgens je digicode wijzigen.