Inloggen op de Mobiel Bankieren app lukt niet

Kunt u niet inloggen op de Mobiel Bankieren app van RegioBank op uw smartphone of tablet? Probeer één van de volgende oplossingen.

1. Controleer versie

Het kan zijn dat u een verouderde versie van de Mobiel Bankieren app gebruikt. Controleer in de Apple Store of in Google Play of u wel de nieuwste versie van de app heeft.

Google Play app store

2. Controleer uw verbinding

Als u de foutmelding ‘816U’ krijgt, heeft u verbindingsproblemen. Zet de wifi-verbinding op uw telefoon uit en weer aan. En probeer daarna opnieuw in te loggen.

3. Installeer opnieuw

Als bovenstaande oplossingen niet werken, verwijder dan de Mobiel Bankieren app van uw telefoon of tablet. Download en installeer de app opnieuw.

4. Neem contact op

Werk de Mobiel Bankieren app nog steeds niet? Dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten via 030 - 291 42 90. Wij helpen u graag van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina