Zakelijk pinnen buiten Europa


Voor de meeste betaalpassen staat ‘Pinnen buiten Europa’ standaard uit. Als zakelijke klant zet je ‘Pinnen buiten Europa’ heel gemakkelijk aan.

Pinnen buiten Europa aanzetten

Wil je pinnen buiten Europa aanzetten? Bel dan naar +31 30 21 96 870 en wij zetten ‘Pinnen buiten Europa’ direct voor je aan. Dit nummer is dagelijks bereikbaar van 8 tot 00 uur. Ook vanuit het buitenland.

Let op: na 6 weken gaat ‘Pinnen buiten Europa’ automatisch weer uit.

Heb je een ZZP Rekening?

Dan kun je betalen buiten Europa eenvoudig zelf aan- en uitzetten in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpassen. Je kunt dit ook regelen in de RegioBank app > Zelf regelen > Betaalpassen.

Pinnen bij automaat met zelfde logo

Heb je ‘Pinnen buiten Europa’ aangezet? Dan kun je pinnen bij een geld- of betaalautomaat met hetzelfde logo als op je betaalpas staat.

Meer over het gebruik van je betaalpas

Meer over de zakelijke betaalpas

Nieuwe betaalpas aanvragen en activeren

Pincode wijzigen van je zakelijke betaalpas

Je zakelijke betaalpas blokkeren

Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen

Contactloos betalen met je pas