Zakelijke betaalpas blokkeren


Is je zakelijke betaalpas gestolen of heb je jouw zakelijke betaalpas verloren? Dan moet je zo snel als mogelijk je betaalpas blokkeren.

Je zakelijke pas blokkeren bij verlies of diefstal

Is je betaalpas gestolen of heb je hem verloren? Bel dan de volgende telefoonnummers:

  • Tussen 8 en 24 uur bel je naar +31 30 219 68 70.
  • Tussen 24 en 8 uur kun je terecht bij de bankpassenmeldcentrale. Te bereiken via 0800 – 03 13.

Houd je rekeningnummer bij de hand. Je betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kun je bij je zelfstandig adviseur een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen.

Heb je een ZZP Rekening?

Dan kun je jouw betaalpas eenvoudig zelf (de)blokkeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpassen. Je kunt je betaalpas ook (de)blokkeren in de RegioBank app > Zelf regelen > Betaalpassen.

Emergency cash in het buitenland

Ben je jouw betaalpas kwijtgeraakt in het buitenland? En heb je geen andere mogelijkheden meer om aan geld te komen? Bel dan naar +31 30 219 68 70 (tussen 8 en 24 uur) en vraag Emergency cash aan. Dat is een gratis service van RegioBank waarmee wij contant geld voor je regelen in geval van nood in het buitenland.

Meer over de zakelijke betaalpas

Nieuwe betaalpas aanvragen en activeren

Pincode wijzigen van je zakelijke betaalpas

Zakelijk pinnen buiten Europa aanzetten

Contactloos betalen met je pas