Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk


Je kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de RegioBank app. Wat je allemaal zelf kunt regelen hebben we voor je op een rij gezet.

Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Knopje met vraagteken voor meer informatie

Op iedere pagina van Mijn RegioBank Zakelijk vind je knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijg je informatie over die pagina.

Helpdesk Internet Diensten

Ervaar je problemen met Mijn RegioBank Zakelijk of je digipas? Neem dan op werkdagen tussen 8 en 18 uur contact op met de Helpdesk Internet Diensten (030 - 291 42 90).

Is je digipas verloren of gestolen? Dan kun je ook buiten de reguliere openingstijden contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten voor het blokkeren van je digipas.

Meer over online bankieren

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Mobiel bankieren in de RegioBank app

Alles over de zakelijke digipas