Alles over de zakelijke digipas


Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank Zakelijk kun je al je geldzaken regelen. Om in te loggen heb je een digipas nodig.

Digipas zakelijk

De digipas is het beveiligingsapparaatje waarmee je kunt inloggen en je betaalopdrachten kunt bevestigen. Je ontvangt de digipas samen met de Overeenkomst Mijn RegioBank Zakelijk per post. De activeringscode van 5 cijfers sturen we je apart toe. Dit doen we voor de veiligheid.

Bij het activeren kies je zelf een toegangscode. De digipas en de door jou gekozen toegangscode vormen samen namelijk je persoonlijke beveiliging voor Mijn RegioBank Zakelijk.

Digipas aanvragen

Je kunt de digipas samen met Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij je zelfstandig adviseur.

Zakelijke digipas gestolen of verloren

Denk je dat je digipas gestolen is? Of dat er misbruik van is gemaakt? Meld dat dan zo snel mogelijk via 030 - 291 42 90. Dit telefoonnummer is buiten de reguliere openingstijden bereikbaar voor het blokkeren van je digipas.

Ben je je digipas verloren? Dan kun je een nieuwe digipas aanvragen bij je zelfstandig adviseur.

Hulp bij zakelijke digipas

Ben je je toegangscode vergeten of heb je een nieuwe zakelijke digipas nodig omdat bijvoorbeeld de batterij leeg is? Neem dan contact op met je zelfstandig adviseur.

Als je een vraag hebt over de digipas die niet op deze pagina staat, kun je op werkdagen van 8 tot 18 uur contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten (030 - 291 42 90).

Meer over online bankieren

Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Mobiel bankieren via de app