Fluctuerende betalingen: wat te doen?

De coronapandemie zorgde bij de ene ondernemer voor een boost, bij de ander voor het tegenovergestelde. Werk dat werd gecanceld, winkels en horeca moesten sluiten en betalingen werden uitgesteld. Ondertussen lopen uw vaste lasten door. Hoe krijgt u meer grip op uw cashflow?

Uw inkomstenstroom en daarmee de omzet, kunnen nu eenmaal maandelijks fluctueren. Vaste lasten fluctueren vaak niet synchroon mee. Een verzonden factuur die niet direct wordt betaald terwijl de kosten al zijn gemaakt kan zorgen voor stress. Een creditcard kan hiervoor een oplossing bieden.

Lucht in de boekhouding

Een zakelijke creditcard kan lucht geven in uw boekhouding en de cashflow verbeteren. Zo kunt u aankopen doen met uw zakelijke creditcard, zonder dat dit direct wordt afgeschreven. Het wordt pas afgeschreven op de door u ingestelde dag. Zo kan nog nét die ene factuurbetaling binnenkomen voordat de kosten afgeschreven worden.

Andere voordelen van een zakelijke creditcard

  • Vrijwel al uw aankopen zijn standaard 180 dagen verzekerd tegen schade, diefstal en verlies

  • U profiteert van aflevergarantie op bijna al uw aankopen

  • Wereldwijd betaalgemak

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week fraudebestrijding door ICS

Meer weten over de zakelijke creditcard van RegioBank?

Lees hier de mogelijkheden van een zakelijke creditcard voor u en uw bedrijf of vraag direct aan via

Zakelijke creditcard

Vraag de zakelijke creditcard van RegioBank aan

Delen via