Combi Contract mobiel bankieren zakelijk

We stoppen met de Overeenkomst Gecombineerd gebruik Internet Bankieren ZZP – Particulier (Combi Contract) en het gecombineerde gebruik van de digipas. De particuliere en zakelijke Mijn RegioBank overeenkomst blijven bestaan. Klanten met dit contract ontvangen hierover begin september een brief. Hierin staat waarom we dit doen, wanneer we dit doen en wat er daardoor verandert.

Veelgestelde vragen

Hoelang kan ik de oude digipas nog gebruiken?
Na ontvangst van uw nieuwe digipas(sen) is de oude digipas nog maximaal 2 weken geldig. Uw oude digipas kunt u inleveren bij uw adviseur.

Is het op een andere manier mogelijk om in Mijn RegioBank mijn zakelijke en particuliere rekening(en) tegelijkertijd in te zien?
Nee, dat is helaas (nog) niet mogelijk. U moet uitloggen en inloggen op uw particuliere of zakelijke account om de andere rekening in te kunnen zien. 

Waar moet ik inloggen voor mijn zakelijke en particuliere rekening?
Dat kan via de website. Of gebruik de Mobiel Bankieren app.

Hoe kan ik mijn nieuwe digipassen activeren?
Bekijk deze pagina >

Hoeveel tijd heb ik voor het activeren van de nieuwe digipassen?
Het tijdelijke wachtwoord van de digipas is onbeperkt geldig. U hoeft de digipassen niet binnen een bepaalde tijd te activeren.

Mijn nieuwe digipas werkt niet, wat kan ik doen?
Neem eerst contact op met uw Zelfstandig Adviseur. Komen jullie er niet uit? Dan kunt u contact opnemen met Helpdesk Internet Diensten.

Wat moet ik doen met de oude digipas?
Maak uw oude digipas onbruikbaar door het digicode nummer eraf te halen of onleesbaar te maken. De oude digipas kunt u inleveren bij uw adviseur. Of inleveren bij het klein chemisch afval.

Hoe kan ik mobiel bankieren nu gebruiken?
Meer hulp bij Mijn RegioBank Zakelijk vindt u op deze pagina.
Meer hulp bij Mijn RegioBank vindt u op deze pagina.

Moet ik betalen voor de nieuwe digipassen?
Nee, u hoeft hiervoor niet te betalen.

Waar kan ik de Mijn RegioBank overeenkomsten terugvinden?
Deze heeft u per e-mail ontvangen bij het aanvragen van Mijn RegioBank.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina