Nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen en activeren


Is je zakelijke betaalpas van RegioBank beschadigd of niet meer bruikbaar? Vraag dan een nieuwe zakelijke betaalpas aan via je zelfstandig adviseur. Nadat je jouw betaalpas hebt ontvangen, moet je deze nog wel activeren. Dit kan op 2 manieren

Een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen

Je adviseur helpt je graag bij het regelen van een nieuwe zakelijke betaalpas. De pas wordt verstuurd naar het privéadres; naar een ander adres sturen is niet mogelijk.

Maak een afspraak

Kosten zakelijke betaalpas

Kijk voor alle kosten rondom zakelijk betalen in de Informatiewijzer.

Je betaalpas activeren

Je ontvangt je betaalpas per post. Je kunt je betaalpas op 2 manieren activeren.

  1. Bij betaalpas zit een antwoordstrook. Onderteken de antwoordstrook en stuur deze per post naar ons toe.
  2. Activeer je betaalpas bij je zelfstandig adviseur. Hij helpt je er graag bij.

Je oude pas vernietigen

Zodra je de nieuwe betaalpas hebt geactiveerd, kun je de oude niet meer gebruiken. Knip de oude betaalpas én de chip (het goudkleurige vierkantje) op de voorkant van je pas door en gooi hem weg. Dan weet je zeker dat niemand er misbruik van kan maken. Stuur je bankpas nooit op. RegioBank vraagt je hier nooit om.

Heb je een ZZP Rekening?

Dan kun je een nieuwe betaalpas eenvoudig zelf aanvragen en vervolgens activeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpassen. Je kunt dit ook regelen in de RegioBank app > Zelf regelen > Betaalpassen.

Pincode wijzigen

Wist je dat je zelf eenvoudig je pincode kunt wijzigen? Dit regel je bij een geldautomaat van Geldmaat.

Pincode wijzigen van je zakelijke betaalpas

Meer over de zakelijke betaalpas

Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen

Je zakelijke betaalpas blokkeren

Zakelijk pinnen buiten Europa aanzetten

Contactloos betalen met je pas