Adreswijziging doorgeven


Wijzigt je zakelijke adres? Geef de wijziging van jouw vestigingsadres, postadres of emailadres aan ons door.

Vestigingsadres wijzigen

Maak een afspraak bij jouw adviseur of loop binnen.

Let op: het vestigingsadres moet gelijk zijn aan het adres zoals dat bij de KVK is geregistreerd. Geef de aanpassing dus eerst door aan de Kamer van Koophandel. De KVK past je adres binnen een paar dagen aan in het Handelsregister. Controleer eerst of je nieuwe vestigingsadres zichtbaar is in jouw online KVK-uittreksel, voordat je langsgaat bij je adviseur.

Postadres wijzigen

Jouw adviseur kan het adres, waarop je jouw zakelijke post wilt ontvangen, voor je wijzigen.

Heb je een ZZP Rekening?

Dan kan je zelf je postadres wijzigen in Mijn RegioBank Zakelijk.

Emailadres wijzigen

Je emailadres wijzigen, toevoegen of verwijderen, kan je regelen in MIjn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Instellingen > tabblad E-mail instellingen.

Emailadres bevestigen

Heb je een emailadres gewijzigd of toegevoegd? Dan krijg je meteen een bevestigingsmail. Klik binnen 7 dagen op de link in de bevestigingsmail. Ben je de bevestigingsmail kwijt? Ga dan naar Mijn RegioBank Zakelijk en klik op de link ‘onbevestigd’ achter het emailadres. Je krijgt dan een nieuwe bevestigingsmail. Staat het e-mailadres niet meer in Mijn RegioBank Zakelijk? Voeg het dan opnieuw toe.

Heb je nog geen Mijn RegioBank Zakelijk?

Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen