Browsers en besturingssystemen

Regiobank.nl en Mijn RegioBank werken op heel veel combinaties van browsers en besturingssystemen.

Hoe nieuwer uw besturingssysteem of browser, hoe beter en veiliger u onze website kunt bekijken en gebruiken.

Welke browsers kan ik gebruiken?

Bekijk hieronder welke browsers u het beste kunt gebruiken bij een bezoek aan regiobank.nl en Mijn RegioBank. Browsers (en updates) zijn te downloaden vanaf de onderstaande websites.

Gebruik de nieuwste versie

Gebruik de nieuwste versie van uw favoriete browser. Zo zorgt u er namelijk voor dat u de laatste (beveiligings)updates ontvangt. Op de website van uw browser kunt u de nieuwste versie downloaden. Vergeet bij het updaten ook de invoegtoepassingen (plug-ins en extensies), zoals Java, niet.

Internet Explorer wordt niet meer ondersteund

Deze browser kan daarom ook niet meer gebruikt worden voor iDin, iDeal en eMandates.

Met welk besturingssysteem werkt regiobank.nl het beste?

Met de volgende besturingssystemen kunt u regiobank.nl het beste bekijken en gebruiken:

  • Microsoft Windows 10
  • Microsoft Windows 11
  • Linux Ubuntu
  • Apple macOS Big Sur (11)
  • Apple macOS Monterey (12)
  • Apple macOS Ventura (13)

    Tip: zorg ervoor dat u uw besturingssysteem bijhoudt met updates. Bij de meeste besturingssystemen kunt u instellen dat dit automatisch gebeurt.

    Andere besturingssystemen en browsers

    Regiobank.nl werkt ook met andere systemen en (mobiele) browsers. We kunnen dan niet garanderen dat de website goed werkt.

    Tips voor als regiobank.nl niet goed werkt

    Loopt regiobank.nl vast? Of logt de website u bijvoorbeeld automatisch uit zonder dat u dat wilt? Dan kan uw browser de oorzaak zijn. Soms hebt u dezelfde problemen dan ook op andere websites. Probeer dit dan eens:

    • Wis de geschiedenis van uw browser bij Opties. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op.
    • Gebruik een andere browser.
    • Gaat u naar regiobank.nl via een snelkoppeling? Verwijder die dan en maak een nieuwe snelkoppeling aan.