Contact RegioBank
Let op! Valse e-mails,sms'jes en telefoontjes
Criminelen maken misbruik van het samengaan van ASN Bank, SNS en RegioBank. Ze doen alsof ze van ASN Bank zijn en vragen je om betaalpassen,
digipassen, inlog- of pincodes te delen of op te sturen. ASN Bank vraagt je nooit om deze gegevens!
Twijfel je? Neem dan meteen contact op met de ASN Klantenservice (24/7).
Vind je adviseur
RegioBank werkt met adviseurs, die je graag van dienst zijn. Met al je vragen kun je bij je adviseur terecht.
- Je vindt je adviseur rechtsboven in beeld.
- Of je kunt je adviseur opzoeken.
Hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank
Is je digipas of toegangsnaam en wachtwoord (digicode) verloren of gestolen? Of denk je dat iemand toegang heeft tot je geldzaken?
Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten via telefoonnummer 070 35 69 335. Wij helpen je graag op werkdagen van 8:30 tot 17:30 uur. Je kunt ons ook buiten deze openingstijden bellen. Kies dan voor 1, wij helpen je direct. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.
Tip: weet je trouwens dat je steeds meer zaken zelf kunt regelen? Op onze servicepagina lees je daar meer over.
Contactgegevens
Kan je adviseur je niet helpen? Dan kun je contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
Croeselaan 1
3521 BJ Utrecht
Postbus 918
3500 AX Utrecht
Enkele belangrijke telefoonnummers vanuit het buitenland
Ben je in het buitenland en heb je een probleem? Dan helpen wij je graag via de volgende telefoonnummers:
- Betaalpas blokkeren: 0031 – 70 35 69 335
- Melden verlies, diefstal en/of misbruik van digipas of toegangsnaam en wachtwoord (digicode): 0031 – 70 35 69 335
- Emergency cash aanvragen vanuit het buitenland: 0031 – 70 35 69 335
- Melden verlies, diefstal en/of misbruik van je RegioBank Creditcard, bel ICS: 0031 - 20 660 0611
Valse e-mail melden
- Vermoed je dat je een phishing e-mail hebt ontvangen? Stuur deze dan naar valse-email@asnbank.nl
- Voor je RegioBank Creditcard stuur je de valse e-mail naar: valse-email@icscards.nl
Klachten
Meld je klacht of opmerking bij je adviseur, deze staat altijd voor je klaar en kan je persoonlijk en snel helpen. Ben je niet tevreden met het antwoord of de oplossing van je adviseur? Vul dan het klachtenformulier in. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing.
Opmerkingen over deze website
Heb je opmerkingen over deze website? Die kun je doorgeven via de knop 'Geef je mening' aan de rechterkant van het scherm.
Soort dienstverlening
RegioBank is een handelsnaam van de ASN Bank N.V., statutair gevestigd te Utrecht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 16062338. De Nederlandsche Bank heeft de ASN Bank N.V. een vergunning verleend om bancaire activiteiten te verrichten. Hierdoor zijn het depositogarantiestelsel en het beleggerscompensatiestelsel van toepassing op tegoeden die bij RegioBank worden aangehouden.
Als je een betaal-, spaar-, leen- of hypotheekproduct via je adviseur bij RegioBank koopt, treedt RegioBank op in de hoedanigheid van aanbieder. Voor verzekeringsproducten treedt RegioBank op als bemiddelaar. RegioBank adviseert niet.
Dienstenwijzer
In onze Dienstenwijzer vind je informatie over de dienstverlening van RegioBank. Je leest bijvoorbeeld hoe het toezicht is geregeld, wat je kunt doen bij klachten en je vindt er onze adresgegevens.