Contact
Stel uw vraag aan uw Zelfstandig Adviseur
RegioBank werkt met Zelfstandig Adviseurs, die u graag van dienst zijn. Met al uw vragen kunt u bij uw adviseur terecht.
- U vindt uw Zelfstandig Adviseur rechtsboven in beeld.
- Of u kunt uw adviseur opzoeken.
Hulp bij online bankieren in Mijn RegioBank
Heeft u hulp nodig bij internetbankieren in Mijn RegioBank? Of ervaart u problemen met uw digipas of digicode? Bel dan met de Helpdesk Internet Diensten.
Tip: Weet u trouwens dat u steeds meer zaken zelf kunt regelen in Mijn RegioBank en de Mobiel Bankieren app? Op onze servicepagina leest u daar meer over.
Hulp voor zakelijke klanten bij online bankieren
Als zakelijke klant gebruikt u dit overzicht van wat u zelf kunt regelen in Mijn RegioBank Zakelijk en de Mobiel Bankieren app. Heeft u hulp nodig bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk? Of ervaart u problemen met uw digipas of onze app? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten. Onze medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur (030 - 291 42 90).
Belangrijke telefoonnummers
- Betaalpas blokkeren: 0031 – 3021 96 870
- Melden verlies, diefstal en/of misbruik van digipas of digicode: 0031 – 3029 14 290
- Emergency cash aanvragen vanuit het buitenland: 0031 – 3021 96 870
- Klantenservice ICS (creditcard): 0031 – 2066 00 598
Valse e-mail melden
Vermoedt u dat u een phishing e-mail hebt ontvangen? Stuur deze dan naar valse-email@regiobank.nl
Bewindvoering
Als bewindvoerder of curator beheert u de geldzaken van iemand die dat zelf niet kan. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact op met de Zelfstandig Adviseur van degene voor wie u het bewind voert. Bent u op zoek naar de contactgegevens? Die vindt u in Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app en op de bankafschriften. Of u kunt de adviseur opzoeken.
Klachten
Meld uw klacht of opmerking bij uw adviseur, deze staat altijd voor u klaar en kan u persoonlijk en snel helpen. Bent u niet tevreden met het antwoord of de oplossing van uw Zelfstandig Adviseur? Vult u dan het klachtenformulier in. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing.
Opmerkingen over deze website
Heeft u opmerkingen over deze website? Die kunt u doorgeven via de knop 'Geef uw mening' aan de rechterkant van het scherm.
Contactgegevens
Heeft u geen Zelfstandig Adviseur? Neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens of social media kanalen.
Croeselaan 1
3521 BJ Utrecht
Postbus 918
3500 AX Utrecht
Soort dienstverlening
RegioBank is een handelsnaam van de Volksbank N.V., statutair gevestigd te Utrecht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 16062338. De Nederlandsche Bank heeft de Volksbank N.V. een vergunning verleend om bancaire activiteiten te verrichten. Hierdoor zijn het depositogarantiestelsel en het beleggerscompensatiestelsel van toepassing op tegoeden die bij RegioBank worden aangehouden.
Als u een betaal-, spaar-, leen- of hypotheekproduct via uw Zelfstandig Adviseur bij RegioBank koopt, treedt RegioBank op in de hoedanigheid van aanbieder. Voor verzekeringsproducten treedt RegioBank op als bemiddelaar. RegioBank adviseert niet.
Dienstenwijzer
In onze Dienstenwijzer vindt u informatie over de dienstverlening van RegioBank. U leest bijvoorbeeld hoe het toezicht is geregeld, wat u kunt doen bij klachten en u vindt er onze adresgegevens.