RegioBank wordt ASN Bank

De Volksbank, waar RegioBank onderdeel van is, vereenvoudigt en verbetert haar bedrijfsmodel en -processen om de bank commercieel en operationeel te versterken.  Op deze pagina lees je wat dit voor klanten van RegioBank betekent.

Wat gaat er veranderen?

RegioBank is onderdeel van de Volksbank, net als ASN Bank en SNS. We werken achter de schermen al veel samen. Nu zetten we de volgende stap en gaan we verder als één sterk merk: ASN Bank. Zo bundelen we onze krachten en kunnen we je nog beter van dienst zijn. Deze verandering naar één merk is voor RegioBank een proces van een paar jaar. Die tijd is nodig om alles goed en zorgvuldig te regelen.

Een vooruitstrevende bank

ASN Bank is een vooruitstrevende bank die zich inzet voor mens, dier en natuur. Dat vinden wij ook belangrijk. Net als onze persoonlijke aanpak. Dat mag je van ons blijven verwachten. Je blijft dus gewoon welkom bij een zelfstandig adviseur. En goed om te weten: RegioBank en ASN Bank hebben veel met elkaar gemeen. Zo staan we allebei in de top 3 van de beste banken volgens de Consumentenbond.

Minder vestigingen, wel door heel Nederland

RegioBank en SNS hebben in totaal zo’n 600 vestigingen. Op sommige plekken zitten deze dicht bij elkaar. Daarom wordt het aantal SNS-vestigingen en zelfstandig adviseurs van RegioBank waarmee wij samenwerken, minder. De komende tijd bekijken we om welke vestigingen het gaat. Waarbij we ervoor zorgen dat we een netwerk van vestigingen houden die goed verspreid zijn over heel Nederland.  

Wat betekent dit voor jou als klant van RegioBank?

Op dit moment verandert er niets voor je. Je regelt je bankzaken zoals je gewend bent. Zodra er iets voor je verandert, laten we dit in een persoonlijk bericht weten.

Let op: We vragen je nooit om geld over te boeken of gegevens als je pincode te delen. Ontvang je een persoonlijk bericht dat je niet vertrouwt of twijfel je? Bel zelf je zelfstandig adviseur op het vertrouwde nummer en controleer het. Dat vinden de medewerkers van kantoor geen probleem. Meer over bankhelpdeskfraude.

Op deze pagina vind je informatie over de veranderingen en antwoorden op veelgestelde vragen.

Vragen

Algemeen

Kantoren

Mijn producten en diensten

Veiligheid