RegioBank raakt klanten in het Groene Hart

In dorpen en steden waar grootbanken uit het straatbeeld verdwijnen, weten klanten de weg naar RegioBank steeds beter te vinden. Zoals in de regio het Groene Hart, waar 25 zelfstandig adviseurs actief zijn. In het AD vertellen zij over de toename van het aantal klanten én kantoorbezoeken.

Meest klantvriendelijke bank van Nederland

Onze zelfstandig adviseurs merken die toenemende waardering van klanten, geven zij aan in het artikel. Bijvoorbeeld door aanwezig en zichtbaar te zijn met een vestiging op plekken waar grootbanken vestigingen sluiten. Eerder werden we al uitgeroepen tot meest klantvriendelijke bank van Nederland.

Jong en oud aan de balie

Theo van Eijk van RegioBank Waddinxveen ziet ‘substantiële’ groei sinds het verdwijnen van bijvoorbeeld de Rabobank. Hij vertelt in het AD: ,,Vaak gaan mensen voorzieningen pas missen als deze er niet meer zijn. Wij hebben een behoorlijke aanloop van de oudere klant. Maar ook jongeren komen bij ons bankieren. Zij willen dat er aandacht aan hen besteed wordt, zoeken die persoonlijke touch. Bij ons bel je lokaal en als je binnenloopt, weten we wie je bent.”

Voor een leefbare buurt

Rein Wispelweij, Directeur RegioBank, vult aan, “Wij zijn ervan overtuigd dat fysiek dichtbij de klant zitten bijdraagt aan een goede klantrelatie. Daarnaast zetten de zelfstandig adviseurs van RegioBank zich in voor een leefbare buurt. Onder andere door samen met lokale verenigingen, stichtingen en inwoners mooie projecten op te zetten. Projecten die een bijdrage leveren aan de vitaliteit van dorpen en steden. Dat maakt RegioBank de buurtzame bank.”

Lees het volledige artikel

Het volledig artikel vind je terug op ad.nl.

Naar het artikel

Delen via