Hypotheekincasso gemist. Wat nu?


Als je een hypotheek met automatische incasso bij ons hebt, dan schrijven we de maandelijkse betaling in de 1e week van de maand af.

Soms lukt de afschrijving niet. Bijvoorbeeld omdat we van een verkeerde rekening proberen af te schrijven. Of omdat er even niet genoeg geld op je rekening staat. Maar geen probleem. Halverwege de maand proberen we het opnieuw. Je krijgt van ons een brief hierover. En als we een 06-nummer van je hebben, krijg je ook een SMS.

Automatische incasso

Heb je nog geen automatische incasso, maar wil je dit wel graag? Vraag het aan via Incassorekening hypotheek wijzigen. Dan schrijven we de hypotheek ook automatisch bij jou af.

Ik kan niet het hele maandbedrag betalen

Lukt het je niet om het hele maandbedrag van de hypotheek te betalen? Neem dan contact op met de collega’s van Bijzonder Beheer. Zij zoeken samen met jou naar een oplossing.

Contact

Je kunt Bijzonder Beheer bellen op 030 - 21 96 171, bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur. Of stuur een mail naar BijzonderBeheerSupport@asnbank.nl.

Wij zijn er voor je

Heb je betalingsproblemen?
Bel dan met Bijzonder Beheer via 030 - 21 96 171 of stuur een mail naar BijzonderBeheerSupport@asnbank.nl. De medewerkers helpen je en zoeken samen met jou naar een oplossing.

Goed om te weten: wij werken niet met incassobureaus als je een betalingsachterstand hebt.