Incassorekening hypotheek wijzigen
De incassorekening van uw RegioBank hypotheek kunt u makkelijk aanpassen via Mijn RegioBank. Om van uw rekening af te schrijven, hebben wij altijd een handtekening en ingevuld SEPA formulier van u nodig. Hieronder leest u hoe u de incassorekening aanpast.
Let op! Krijgt u nu korting op uw hypotheekrente omdat u uw hypotheek laat afschrijven van een betaalrekening van RegioBank? En wilt u de hypotheek voortaan van een rekening van een andere bank af laten schrijven? Dan vervalt hiermee de korting op uw hypotheekrente.
Zelf uw incassorekening wijzigen via Mijn RegioBank
- Print het SEPA formulier, vul dit in en onderteken het.
- Scan of maak een foto van het SEPA formulier en sla het document op.
- Log in op Mijn RegioBank
- Ga naar 'hypotheek aanpassen'.
- Kies de optie ‘Incassorekening wijzigen’.
- Upload het SEPA formulier en geef uw nieuwe rekeningnummer door.
Heeft u nog geen toegang tot internetbankieren in Mijn RegioBank?
Incassorekening wijzigen via uw adviseur
U kunt dit ook regelen via uw adviseur.