De omgeving van Assurantiekantoor Wormgoor B.V., RegioBank in Eibergen

Assurantiekantoor Wormgoor B.V.

Assurantiekantoor Wormgoor in Eibergen is een allround assurantiekantoor. Wij zijn gespecialiseerd in hypotheken, verzekeringen en bankzaken en bestaan al sinds 1975. Dat is al een hele tijd. We kunnen daarom met recht zeggen dat we weten waar we het over hebben. Met onze jarenlange ervaring en opgedane kennis, helpen we u graag verder!

Ons team

Persoonlijk contact betekent ook dat u weet wie uw geldzaken regelt. Daarom stellen wij ons graag aan u voor.

Elselien  Onstein

Elselien Onstein

Telefoniste en receptioniste
Als telefoniste/receptioniste vind ik het leuk om het eerste aanspreekpunt te zijn. Ik zorg ervoor dat klanten op een goede en vriendelijke manier worden geholpen. Tevredenheid staat voorop!
Chantal Rougoor

Chantal Rougoor

Commerciële binnendienst verzekeringen en adviseur bankzaken
Wij zetten ons echt in voor de klant en denken altijd mee. Klantvriendelijkheid en het voeren van een prettig gesprek waarbij de klant met een tevreden gevoel de deur uit gaat, vind ik belangrijk.
Jochem Odink

Jochem Odink

Financieel Adviseur
Het mooiste aan dit werk vind ik de persoonlijke klik met mijn klanten. We denken niet in standaardoplossingen, maar in adviezen die passen bij de situatie van de klant.

Assurantiekantoor Wormgoor in Eibergen is een allround assurantiekantoor. Wij zijn gespecialiseerd in hypotheken, verzekeringen en bankzaken en bestaan al sinds 1975. Dat is al een hele tijd. We kunnen daarom met recht zeggen dat we weten waar we het over hebben. Met onze jarenlange ervaring en opgedane kennis, helpen we u graag verder!

Tegenwoordig

Tegenwoordig kunt u bijna al uw zaken via internet regelen. Wij merken juist dat onze klanten het zeer prettig vinden om te sparren met hun eigen adviseur. Daarnaast maken we graag tijd voor hen. We laten u niet onnodig wachten. Die ervaring had onze klant Rik ook. Vorig jaar oriënteerde hij zich op een hypotheek voor zijn eerste koopwoning. Bij zijn eigen bank moest hij twee weken wachten tot hij langs kon komen voor een oriënterend gesprek. Hij mailde ons. Een dag later zaten we samen aan tafel om zijn mogelijkheden te bespreken.

Kracht

Het persoonlijk contact is de kracht. Dat was in 1975 zo en dat is het nu nog steeds. Dat wil niet zeggen dat we zijn achtergebleven bij de tijd. U kunt ons ook via WhatsApp bereiken. Wij reageren binnen kantooruren. Dat is ook een vorm van persoonlijk contact. Onze klanten laten ons weten dat deze manier van communicatie een prettige aanvulling is op de rest.

Advies op maat

We denken niet in standaardoplossingen, maar in adviezen die passen bij de situatie van de klant. Of het nu om een bankrekening, hypotheek of verzekering gaat, wij ontvangen de klanten graag op kantoor. Niemand hoeft bij ons een 0800-nummer te bellen. Om ons heen sluiten steeds meer banken hun kantoren. De contactmomenten worden beperkt. Wij draaien het om. Wij nodigen u uit bij ons op kantoor en nemen de tijd voor een gesprek en het bijbehorend advies!