De omgeving van HypotheekDesk Neede, RegioBank in Neede

HypotheekDesk Neede in Neede - Team - Contentitem

HypotheekDesk Neede is een kantoor gevestigd in het centrum van Neede. Wij zijn gespecialiseerd in hypotheken, verzekeringen en bankzaken. We zijn zelfstandig adviseur van RegioBank. Dit betekent dat wij exclusief bemiddelen voor de betaal- en spaarproducten van RegioBank. Die bank persoonlijke aandacht -net als wij- heel belangrijk vindt.

Ons team

Persoonlijk contact betekent ook dat je weet wie je geldzaken regelt. Daarom stellen wij ons graag aan je voor.

Cindy van Vonno

Cindy van Vonno

Commerciële binnendienst verzekeringen en adviseur bankzaken
Ik ben sinds 1999 werkzaam in de financiële sector. Het persoonlijk contact met de klant is voor mij erg belangrijk, net als betrouwbaarheid. Je kunt bij mij terecht met vragen over bankzaken en verzekeringen.
Albert Rutgerink

Albert Rutgerink

Financieel Adviseur
Ik ben een geboren en getogen Needenaar en al 40 jaar werkzaam als financieel adviseur in de regio. Ik ben goed op de hoogte van wat er speelt. Samen zoeken we naar een degelijke financiële oplossing!

Tegenwoordig

Tegenwoordig kun je bijna al je zaken via internet regelen. Wij merken dat onze klanten het juist zeer prettig vinden om te sparren met hun eigen adviseur. Daarnaast maken we graag tijd voor hen. We laten je niet onnodig wachten. Wanneer je iets wilt regelen of een vraag hebt, kun je snel bij ons terecht. Daar zorgen we voor. We begrijpen namelijk dat je financiële zaken belangrijk zijn.

Kracht

Het persoonlijk contact is de kracht waar wij van uit gaan. Dat wil niet zeggen dat we zijn achtergebleven bij de tijd. Je kunt ons ook via WhatsApp bereiken. Wij reageren binnen kantooruren. Dat is ook een vorm van persoonlijk contact. Onze klanten laten ons weten dat deze manier van communicatie een prettige aanvulling is op de rest.

Advies op maat

We denken niet in standaardoplossingen, maar in adviezen die passen bij jouw situatie. Of het nu om een bankrekening, hypotheek of verzekering gaat, wij ontvangen je graag op kantoor. Niemand hoeft bij ons een 0800-nummer te bellen. Om ons heen sluiten steeds meer banken hun kantoren. Het aantal fysieke contactmomenten wordt beperkt. Wij draaien het juist om. Wij nodigen je uit bij ons op kantoor en nemen de tijd voor een gesprek en het bijbehorend advies!