Nabestaandenservice

Na het overlijden van een dierbare breekt er voor de nabestaande(n) vaak een hectische tijd aan. In een korte periode moet er veel geregeld worden. Voor het regelen van de financiële zaken van de overledene, zoals bijvoorbeeld het stopzetten van de betaalrekeningen of de hypotheek, gaat u naar uw Zelfstandig Adviseur van RegioBank.

De Nabestaandenservice van RegioBank ondersteunt de Zelfstandig Adviseur bij het regelen van alle bankzaken die via RegioBank lopen. In de 'Informatiewijzer over bankzaken na een overlijden' leest u wat u allemaal kunt verwachten, hoe de Adviseur u kan helpen en wat u zelf nog moet regelen.

Benodigde documenten

De Zelfstandig Adviseur van RegioBank heeft een aantal documenten nodig voor de Nabestaandenservice. Bijvoorbeeld een akte van overlijden en soms ook een verklaring van erfrecht. In de 'Informatiewijzer over bankzaken na een overlijden' leest u meer over de documenten die nodig zijn.

Vermissing doorgeven?

Als een dierbare is vermist, kunt u alle hulp gebruiken. Ook bij praktische zaken, zoals bankzaken. Het is belangrijk dat u de vermissing aan ons doorgeeft. Bel de achterblijversdesk op 030 – 633 30 04 of u stuurt een mail naar achterblijversservice@regiobank.nl.