Jaaroverzichten

U vindt uw financiële jaaroverzicht(en) in Mijn RegioBank. Sommige jaaroverzichten krijgt u per post.

Uw jaaroverzicht in Mijn RegioBank

U vindt uw jaaroverzicht(en) in Mijn RegioBank onder het kopje ‘Jaaroverzichten’.
De meeste jaaroverzichten staan vanaf begin februari in Mijn RegioBank.
Hieronder ziet u welke jaaroverzichten u in Mijn RegioBank vindt en welke per post komen.

Jaaroverzichten in Mijn RegioBank

  • Betaal- en spaarrekening: kies zelf welk overzicht u wilt zien. U kunt een overzicht inzien van alle rekeningen waarvan u gemachtigde, mederekeninghouder of wettelijk vertegenwoordiger bent. Of alleen van de rekeningen waarvan u de rekeninghouder bent.
  • Bankspaarrekening: u vindt overzichten van de producten Gouden Handdrukrekening, Lijfrente Sparen, Lijfrentenieren en Aanvullend Pensioen rekening
  • Hypotheek: op uw jaaroverzicht vindt u de waarde van de spaarpolis binnen de Spaarhypotheek en Spaarrekening Hypotheek. Heeft u een levensverzekering bij uw hypotheek? Dan krijgt u van de verzekeraar het jaaroverzicht van deze verzekering.
  • Beleggingen: in het jaaroverzicht voor beleggen staat het begin- en eindsaldo van uw geldrekening, de begin- en eindwaarde van uw portefeuille en het ontvangen dividend. U ontvangt ook een kostenoverzicht waarin u kunt zien wat uw rendement is, als de door u betaalde kosten eraf gehaald zijn.

Inloggen in Mijn RegioBank

Jaaroverzichten per post

  • Zakelijk: het jaaroverzicht van uw zakelijke rekening(en), hypotheek en rekening courant krediet ontvangt u per post.
  • Geen Mijn RegioBank: als u geen Mijn RegioBank heeft, dan krijgt u uw jaaroverzicht per post. Wilt u het jaaroverzicht ook digitaal? Vraag dan Mijn RegioBank aan.

Jaaroverzichten staan niet in de Mobiel Bankieren app

Als u ook de Mobiel Bankieren app heeft, krijgt u daar bericht dat uw jaaroverzicht klaar staat in Mijn RegioBank. Uw jaaroverzicht staat niet in de Mobiel Bankieren app.

Vergoedingenstaat

Er is ook een apart overzicht per betaalrekening beschikbaar, dit noemen we vergoedingenstaat. Daarmee krijgt u inzicht in de kosten voor het gebruik van de betaalrekening en de rente die vergoed is op de betaalrekening.

Bent u verhuisd?

Dan kan het voorkomen dat we het jaaroverzicht naar uw oude adres hebben verstuurd. Wat kunt u doen?

  • Vraag de bewoners van uw oude adres om de post naar u door te sturen.
  • Geef uw adreswijziging door.
  • In plaats van de nieuwe bewoners te vragen om uw post door te sturen, kunt u ook een nieuw overzicht aanvragen via uw Zelfstandig Adviseur.