Wijzigen gegevens

Wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen? Dat regelt u eenvoudig zelf in Mijn RegioBank. Goed om te weten: u kunt een adreswijziging 90 dagen van te voren opgeven.

1. Via Mijn RegioBank

In Mijn RegioBank kunt u uw woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:

Nieuwe gegevens doorgeven

Bent u al ingelogd?

  1. Ga naar 'Zelf regelen'
  2. Kies ‘Contactgegevens’
  3. Kies welke gegevens u wilt wijzigen

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de Mobiel Bankieren app

In de Mobiel Bankieren app kunt u uw woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:

  1. Log in op de Mobiel Bankieren app
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Selecteer ‘Contactgegevens’
  4. Kies welke gegevens u wilt wijzigen

Heeft u de Mobiel bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

3. Via uw adviseur

U kunt ook contact opnemen met uw adviseur om uw gegevens te laten wijzigen.

Maak een afspraak

Gegevens wijzigen voor partner of kinderen

  • Heeft u samen met uw partner een en/of rekening? Dan kunt u ook voor uw partner het adres wijzigen als u op hetzelfde adres woont.
  • Bent u wettelijk vertegenwoordiger voor de rekening van uw kind(eren)? Dan kunt u ook voor uw minderjarige kind(eren) het adres wijzigen als het kind ook op uw adres woont.
  • Heeft uw partner en/of minderjarige kinderen hetzelfde telefoonnummer als u? Dan is uw nieuwe telefoonnummer ook gewijzigd voor uw partner en/of minderjarige kinderen.