Wijzigen gegevens
Wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen? Dat regelt u eenvoudig zelf in Mijn RegioBank. Goed om te weten: u kunt een adreswijziging 90 dagen van te voren opgeven.
1. Via Mijn RegioBank
In Mijn RegioBank kunt u uw woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:
Bent u al ingelogd?
- Ga naar 'Zelf regelen'
- Kies ‘Contactgegevens’
- Kies welke gegevens u wilt wijzigen
Heeft u nog geen Mijn RegioBank?
2. Via de Mobiel Bankieren app
In de Mobiel Bankieren app kunt u uw woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:
- Log in op de Mobiel Bankieren app
- Kies 'Zelf regelen'
- Selecteer ‘Contactgegevens’
- Kies welke gegevens u wilt wijzigen
Heeft u de Mobiel bankieren app nog niet?
Download de Mobiel Bankieren app
3. Via uw adviseur
U kunt ook contact opnemen met uw adviseur om uw gegevens te laten wijzigen.
Gegevens wijzigen voor partner of kinderen
- Heeft u samen met uw partner een en/of rekening? Dan kunt u ook voor uw partner het adres wijzigen als u op hetzelfde adres woont.
- Bent u wettelijk vertegenwoordiger voor de rekening van uw kind(eren)? Dan kunt u ook voor uw minderjarige kind(eren) het adres wijzigen als het kind ook op uw adres woont.
- Heeft uw partner en/of minderjarige kinderen hetzelfde telefoonnummer als u? Dan is uw nieuwe telefoonnummer ook gewijzigd voor uw partner en/of minderjarige kinderen.