Zelf instellen hoe en waarover RegioBank u mag benaderen

Wij houden u graag op de hoogte. Via uw adviseur, per post, telefonisch, of via e-mail. Nét wat uw voorkeur heeft.

Ontvangt u nu post, maar wilt u liever gemaild worden? Zet dan uw e-mailadres in Mijn RegioBank. U kunt hier ook precies aangeven via welke kanalen en over welke onderwerpen u wel en niet informatie van ons wilt krijgen. Wilt u bijvoorbeeld wel een e-mail ontvangen over betalen, maar niet over hypotheken? Of vindt u het handig om een servicebericht te ontvangen in de Mobiel Bankieren app? Dit stelt u allemaal eenvoudig zelf in.

1. Via Mijn RegioBank

  1. Log in op Mijn RegioBank
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Kies 'Attenties'
  4. Kies 'Berichtvoorkeuren'
  5. Pas uw voorkeuren aan en klik op 'Opslaan'

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via uw adviseur

Vindt u het handiger als uw Zelfstandig Adviseur de instellingen voor u wijzigt? Dat kan natuurlijk ook. Uw adviseur helpt u graag.

Maak een afspraak

Berichten die zonder toestemming verstuurd worden

Er zijn gevallen waarin wij u benaderen ongeacht uw ingevulde toestemmingen. Denk hierbij aan berichten over rente- en voorwaardenwijzigingen en bij aangepaste wet- en regelgeving.