Zelf instellen hoe en waarover RegioBank u mag benaderen
Wij houden u graag op de hoogte. Via uw adviseur, per post, telefonisch, of via e-mail. Nét wat uw voorkeur heeft.
Ontvangt u nu post, maar wilt u liever gemaild worden? Zet dan uw e-mailadres in Mijn RegioBank . U kunt hier ook precies aangeven via welke kanalen en over welke onderwerpen u wel en niet informatie van ons wilt krijgen.
Zo past u uw communicatievoorkeur aan
Wilt u wel een e-mail ontvangen over betalen, maar niet over hypotheken? Of vindt u het handig om een servicebericht te ontvangen in de Mobiel Bankieren app? Dit stelt u allemaal eenvoudig zelf in.
- Log in op Mijn RegioBank
- Kies 'Instellingen'
- Kies 'Persoonlijke gegevens'
- Selecteer 'Mijn voorkeuren'
- Pas uw voorkeuren aan en klik op 'Opslaan'
Er zijn gevallen waarin wij u benaderen ongeacht uw ingevulde toestemmingen. Denk hierbij aan berichten over rente- en voorwaardenwijzigingen en bij aangepaste wet- en regelgeving. Daarnaast ontvangt u -indien uw kind een JongWijs rekening heeft- post gericht op hulp bij de financiële opvoeding.
Heeft u nog geen Mijn RegioBank?
Uw Zelfstandig Adviseur helpt u graag
Vindt u het handiger als uw Zelfstandig Adviseur de instellingen voor uw wijzigt? Dat kan natuurlijk ook. Uw adviseur helpt u graag.