Zelf instellen hoe en waarover RegioBank u mag benaderen

Wij houden u graag op de hoogte. Via uw adviseur, per post, telefonisch, of via e-mail. Nét wat uw voorkeur heeft.

Ontvangt u nu post, maar wilt u liever gemaild worden? Zet dan uw e-mailadres in Mijn RegioBank . U kunt hier ook precies aangeven via welke kanalen en over welke onderwerpen u wel en niet informatie van ons wilt krijgen.

Zo past u uw communicatievoorkeur aan

Wilt u wel een e-mail ontvangen over betalen, maar niet over hypotheken? Of vindt u het handig om een servicebericht te ontvangen in de Mobiel Bankieren app? Dit stelt u allemaal eenvoudig zelf in.

  1. Log in op Mijn RegioBank
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Kies 'Persoonlijke gegevens'
  4. Selecteer 'Mijn voorkeuren'
  5. Pas uw voorkeuren aan en klik op 'Opslaan'

Er zijn gevallen waarin wij u benaderen ongeacht uw ingevulde toestemmingen. Denk hierbij aan berichten over rente- en voorwaardenwijzigingen en bij aangepaste wet- en regelgeving. Daarnaast ontvangt u -indien uw kind een JongWijs rekening heeft- post gericht op hulp bij de financiële opvoeding.

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Mijn RegioBank aanvragen

Uw Zelfstandig Adviseur helpt u graag

Vindt u het handiger als uw Zelfstandig Adviseur de instellingen voor uw wijzigt? Dat kan natuurlijk ook. Uw adviseur helpt u graag.

Vind mijn adviseur

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina