Zelf instellen hoe en waarover RegioBank je mag benaderen

Wij houden je graag op de hoogte. Via je adviseur, per post, telefonisch, of via e-mail. Nét wat je voorkeur heeft.

Ontvang je nu post, maar wil je liever gemaild worden? Zet dan je e-mailadres in Mijn RegioBank. Je kunt hier ook precies aangeven via welke kanalen en over welke onderwerpen je wel en niet informatie van ons wilt krijgen. Wil je bijvoorbeeld wel een e-mail ontvangen over betalen, maar niet over hypotheken? Of vind je het handig om een servicebericht te ontvangen in de RegioBank app? Dit stel je allemaal eenvoudig zelf in.

1. Via Mijn RegioBank

  1. Log in op Mijn RegioBank
  2. Ga naar 'Zelf regelen'
  3. Kies 'Attenties'
  4. Kies 'Berichtvoorkeuren'
  5. Pas je voorkeuren aan en klik op 'Opslaan'

Heb je nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via je adviseur

Vind je het handiger als je zelfstandig adviseur de instellingen voor je wijzigt? Dat kan natuurlijk ook. Je adviseur helpt je graag.

Maak een afspraak

Berichten die zonder toestemming verstuurd worden

Er zijn gevallen waarin wij je benaderen ongeacht je ingevulde toestemmingen. Denk hierbij aan berichten over rente- en voorwaardenwijzigingen en bij aangepaste wet- en regelgeving.