Zelf instellen hoe en waarover RegioBank u mag benaderen
Wij houden u graag op de hoogte. Via uw adviseur, per post, telefonisch, of via e-mail. Nét wat uw voorkeur heeft.
Ontvangt u nu post, maar wilt u liever gemaild worden? Zet dan uw e-mailadres in Mijn RegioBank. U kunt hier ook precies aangeven via welke kanalen en over welke onderwerpen u wel en niet informatie van ons wilt krijgen. Wilt u bijvoorbeeld wel een e-mail ontvangen over betalen, maar niet over hypotheken? Of vindt u het handig om een servicebericht te ontvangen in de Mobiel Bankieren app? Dit stelt u allemaal eenvoudig zelf in.
1. Via Mijn RegioBank
- Log in op Mijn RegioBank
- Ga naar 'Zelf regelen'
- Kies 'Attenties'
- Kies 'Berichtvoorkeuren'
- Pas uw voorkeuren aan en klik op 'Opslaan'
Heeft u nog geen Mijn RegioBank?
2. Via uw adviseur
Vindt u het handiger als uw Zelfstandig Adviseur de instellingen voor u wijzigt? Dat kan natuurlijk ook. Uw adviseur helpt u graag.
Berichten die zonder toestemming verstuurd worden
Er zijn gevallen waarin wij u benaderen ongeacht uw ingevulde toestemmingen. Denk hierbij aan berichten over rente- en voorwaardenwijzigingen en bij aangepaste wet- en regelgeving.