Wijzigen gegevens

Wil je je adres, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen? Dat regel je eenvoudig zelf in de RegioBank app of in Mijn RegioBank. Of ga langs bij je adviseur op kantoor.

Goed om te weten: je kunt een adreswijziging 90 dagen van te voren opgeven.

1. Via de RegioBank app

In de RegioBank app kun je je woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:

  1. Log in op de RegioBank app
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Selecteer ‘Contactgegevens’
  4. Kies welke gegevens je wilt wijzigen

Kom je er niet uit? In deze video legt Anna je stap voor stap uit hoe je je gegevens kunt wijzigen via de app.

Oeps! Geen video

De video over dit onderwerp kan niet worden bekeken, omdat er een vereiste cookie is uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op vimeo.com

2. Via Mijn RegioBank

In Mijn RegioBank kun je je woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:

Nieuwe gegevens doorgeven

Ben je al ingelogd?

  1. Ga naar 'Zelf regelen'
  2. Kies ‘Contactgegevens’
  3. Kies welke gegevens je wilt wijzigen

Heb je nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

3. Via je adviseur

Wil je deze of andere gegevens wijzigen? Kom dan even langs bij je adviseur. Neem een identiteitsbewijs mee.

Maak een afspraak

Gegevens wijzigen voor partner of kinderen

Je kunt ook gegevens wijzigen voor je partner en kinderen als ze op hetzelfde adres wonen.