Wijzigen gegevens
Wil je je adres, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen? Dat regel je eenvoudig zelf in de RegioBank app of in Mijn RegioBank. Of ga langs bij je adviseur op kantoor.
Goed om te weten: je kunt een adreswijziging 90 dagen van te voren opgeven.
1. Via de RegioBank app
In de RegioBank app kun je je woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:
- Log in op de RegioBank app
- Kies 'Zelf regelen'
- Selecteer ‘Contactgegevens’
- Kies welke gegevens je wilt wijzigen
Kom je er niet uit? In deze video legt Anna je stap voor stap uit hoe je je gegevens kunt wijzigen via de app.
2. Via Mijn RegioBank
In Mijn RegioBank kun je je woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:
Ben je al ingelogd?
- Ga naar 'Zelf regelen'
- Kies ‘Contactgegevens’
- Kies welke gegevens je wilt wijzigen
Heb je nog geen Mijn RegioBank?
3. Via je adviseur
Wil je deze of andere gegevens wijzigen? Kom dan even langs bij je adviseur. Neem een identiteitsbewijs mee.
Gegevens wijzigen voor partner of kinderen
Je kunt ook gegevens wijzigen voor je partner en kinderen als ze op hetzelfde adres wonen.