Watertoren en vijver in Woerden - omgeving De Bruijn Adviesgroep

De Bruijn Adviesgroep

Op steenworp afstand van Kasteel Woerden vind je De Bruijn Adviesgroep. Dankzij de rode vlag voor de deur is het kantoor niet te missen. Maar ook zonder franje weten klanten al jaren dat ze hier moeten aankloppen voor advies op maat.

Jaap de Bruijn opende zijn kantoor dertig jaar geleden met een missie: streekgenoten voorzien van gedegen advies over verzekeringen, hypotheken en fiscale zaken. Zowel op zakelijk als particulier gebied. Om zijn klanten een totaalservice te bieden, biedt hij ook exclusief de betaal- en spaarproducten van RegioBank aan.

Ons team

Persoonlijk contact betekent ook dat je weet wie je geldzaken regelt. Daarom stellen wij ons graag aan je voor.

Ronald de Bondt

Ronald de Bondt

Eigenaar en Adviseur Verzekeringen, Hypotheken en Bankzaken
‘Financieel ontzorgen is mijn grote kracht. Het voelt goed als klanten hun financiën met een gerust hart aan ons durven overlaten.’
Marco Spijker

Marco Spijker

Eigenaar en Adviseur Verzekeringen, Hypotheken en Bankzaken
‘Van bankzaken tot verzekeringen: ik zorg voor overzicht en oplossingen waar je mee verder kunt. Je kunt voor alle financiële vragen bij me terecht.’
Hiske Huisman

Hiske Huisman

Adviseur Verzekeringen, Hypotheken en Bankzaken
‘Ik creëer rust bij klanten door ze een duidelijk en realistisch overzicht te geven. Als complexe zaken begrijpelijk zijn, gaan ze met een gerust gevoel naar huis.’
Evert-Jan den Boon

Evert-Jan den Boon

Adviseur Verzekeringen, Hypotheken en Bankzaken
‘Ik kijk goed naar de situatie van de klant en ga voor het best passende product. De hypotheek met de meeste zekerheid en de laagste maandlasten, bijvoorbeeld.’
John de Bruijn

John de Bruijn

Adviseur Verzekeringen, Hypotheken en Bankzaken
‘Wat de vraag ook is, ik neem de tijd voor je. Het persoonlijke contact vind ik leuk aan mijn werk en ik ben blij als er weer een tevreden klant de deur uitloopt.’

Fijne service

Waar klanten van De Bruijn Adviesgroep het meest blij mee zijn? Dat ze gewoon binnen kunnen lopen voor advies of om gebruik te maken van de kasfunctie. Overigens kunnen klanten ook buiten kantooruren bij de adviseurs terecht. Daarvoor hoeven ze alleen maar even een afspraak te maken.

Adviseur op bezoek

Klanten kunnen dus gewoon binnenstappen bij De Bruijn Adviesgroep. Maar de adviseurs gaan ook weleens bij hén langs. Zo kunnen mensen die slecht ter been zijn, hun bankzaken gewoon aan de keukentafel regelen. 

Van spaarpot naar hypotheek

Al die service en toewijding zorgt voor betrokken klanten. Mensen die als kleuter hun spaarpotje kwamen legen op kantoor, sluiten er nu een hypotheek af. Of ze openen een kinderspaarrekening omdat ze inmiddels zelf ouders zijn geworden. Een enorm compliment, vinden de adviseurs.

Lokale presentjes

Over spaarpotten gesproken: het kantoor doet elk jaar vol overtuiging mee aan de Kinderspaarweken. Kinderen die hun spaargeld komen legen, mogen dan een cadeautje uitkiezen. Deze presentjes haalt het kantoor expres niet bij gigantische winkelketens, maar bij lokale ondernemers. Zo dragen de adviseurs een steentje bij in de buurt.

Aandacht voor de maatschappij

Een fijne leefomgeving vindt De Bruijn Adviesgroep belangrijk – daarom sponsoren ze ook lokale verenigingen. In Woerden en in omliggende gemeentes. Daar wonen namelijk ook veel klanten. Kijk dus niet gek op als je iemand ziet voetballen in een shirt met het logo van het kantoor erop. Of als je een reclamekleed van het bedrijf ziet wapperen bij een tennisveld.