Wij horen graag uw mening

RegioBank en haar Zelfstandig Adviseurs vinden het belangrijk om op een persoonlijke én servicegerichte manier zaken te doen. Wij staan voor u klaar en komen onze beloftes na. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een van onze producten of diensten. Als dat het geval is, horen wij het graag. RegioBank gaat zorgvuldig met uw persoonsgegevens om.

Meldt uw klacht bij uw Zelfstandig Adviseur, deze staat altijd voor u klaar. En kan u persoonlijk en snel helpen. Bent u niet tevreden met het antwoord of de oplossing van uw Zelfstandig Adviseur? Vult u dan het formulier op deze pagina in. We gaan dan meteen op zoek naar een passende oplossing.

Geef uw mening

Wat doen we met uw klacht?

Als u een klacht heeft ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we uw klacht meteen oplossen. U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie. Kunnen we uw klacht niet oplossen? Dan leggen we uit waarom. We registreren uw klacht altijd. Op die manier weten we wat er speelt. Is uw klacht ook een verbetervoorstel? Dan geven we dat door aan collega’s, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Niet tevreden met onze reactie?

Bent u niet tevreden met de reactie op uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan. We beoordelen de klacht opnieuw en geven binnen 30 dagen een inhoudelijke reactie.

Bent u ontevreden over de manier waarop RegioBank met uw klacht is omgegaan?

Neem dan, binnen drie maanden na dagtekening van het antwoord van de klacht, contact op met:

Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Dat is een onafhankelijke financiële geschilleninstantie. U kunt het geschil ook direct bij een burgerlijke rechter aanhangig maken. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft een brochure uitgegeven over klachten.