Betaalpas blokkeren

Is uw betaalpas gestolen of bent u uw betaalpas verloren? Dan moet u zo snel als mogelijk uw betaalpas blokkeren.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren blokkeren:

1. Via het online formulier

Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u eenvoudig uw betaalpas blokkeren via het online formulier.

  1. Ga naar het online formulier
  2. Log in
  3. Selecteer de betaalpas

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

    2. Via Mijn RegioBank

    Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u hier uw betaalpas eenvoudig blokkeren.
    Log in op Mijn RegioBank en ga naar Zelf regelen.

      Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

      Vraag Mijn RegioBank aan

      3. Via de Mobiel Bankieren app

      Heeft u Mijn RegioBank en gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app eenvoudig uw betaalpas blokkeren.

      1. Open de Mobiel Bankieren app
      2. Ga naar 'Zelf regelen'
      3. Kies 'Betaalpas(sen)'
      4. Selecteer ‘Pas blokkeren’

      Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

      Download de Mobiel Bankieren app

      4. Via RegioBank

      U kunt contact opnemen met ons via +31 30 219 68 70. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Houd uw rekeningnummer bij de hand. Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen.

      5. Uw Zelfstandig Adviseur

      Een nieuwe betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur aanvragen.

      Maak een afspraak

      Blokkering opheffen

      Heeft u zelf via Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app of via RegioBank de betaalpas geblokkeerd? En vindt u de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kunt u de blokkering op uw betaalpas zelf weer opheffen via Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app.

      Betaalpas deblokkeren