Betaalpas blokkeren

Is uw betaalpas gestolen of bent u uw betaalpas verloren? Dan moet u zo snel als mogelijk uw betaalpas blokkeren.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren blokkeren:

1. Via de Bankpassenmeldcentrale

U kunt direct contact opnemen met de Bankpassenmeldcentrale via 0800 - 03 13 (Nederland) of +31 88 385 53 72 (buitenland). Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen.

2. Via Internet Bankieren

Heeft u Internet Bankieren? Dan kunt u hier uw betaalpas eenvoudig blokkeren.

  1. Log in op Internet Bankieren
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Selecteer ‘Pas blokkeren’

Heeft u nog geen Internet Bankieren?

Vraag Internet Bankieren aan

3. Via Mobiel Bankieren

Heeft u Internet Bankieren en gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app eenvoudig uw betaalpas blokkeren.

  1. Open de Mobiel Bankieren app
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Selecteer ‘Pas blokkeren’

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

4. Uw Zelfstandig Adviseur

Een nieuwe betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur aanvragen.

Maak een afspraak

Blokkering opheffen

Heeft u zelf via de Bankpassenmeldcentrale, Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app de betaalpas geblokkeerd? En vindt u de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kunt u de blokkering op uw betaalpas zelf weer opheffen via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina