Betaalpas blokkeren

Is uw betaalpas gestolen of bent u uw betaalpas verloren? Dan moet u zo snel als mogelijk uw betaalpas blokkeren.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren blokkeren:

1. Via het online formulier

Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u eenvoudig uw betaalpas blokkeren via het online formulier.

  1. Ga naar het online formulier
  2. Log in
  3. Selecteer de betaalpas

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

    2. Via Mijn RegioBank

    Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u hier uw betaalpas eenvoudig blokkeren.
    Log in op Mijn RegioBank en ga naar Instellingen.

      Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

      Vraag Mijn RegioBank aan

      3. Via de Mobiel Bankieren app

      Heeft u Mijn RegioBank en gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app eenvoudig uw betaalpas blokkeren.

      1. Open de Mobiel Bankieren app
      2. Ga naar 'Instellingen'
      3. Kies 'Betaalpas(sen)'
      4. Selecteer ‘Pas blokkeren’

      Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

      Download de Mobiel Bankieren app

      4. Via RegioBank

      U kunt contact opnemen met ons via +31 30 219 68 70. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Houd uw rekeningnummer bij de hand. Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen.

      5. Uw Zelfstandig Adviseur

      Een nieuwe betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur aanvragen.

      Maak een afspraak

      Blokkering opheffen

      Heeft u zelf via Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app of via RegioBank de betaalpas geblokkeerd? En vindt u de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kunt u de blokkering op uw betaalpas zelf weer opheffen via Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app.

      Betaalpas deblokkeren