Betaalpas blokkeren
U kunt uw betaalpas op verschillende manieren blokkeren:
1. Via het online formulier
Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u eenvoudig uw betaalpas blokkeren via het online formulier.
- Ga naar het online formulier
- Log in
- Selecteer de betaalpas
Heeft u nog geen Mijn RegioBank?
2. Via Mijn RegioBank
Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u hier uw betaalpas eenvoudig blokkeren.
Log in op Mijn RegioBank en ga naar Zelf regelen.
Heeft u nog geen Mijn RegioBank?
3. Via de Mobiel Bankieren app
Heeft u Mijn RegioBank en gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app eenvoudig uw betaalpas blokkeren.
- Open de Mobiel Bankieren app
- Ga naar 'Zelf regelen'
- Kies 'Betaalpas(sen)'
- Selecteer ‘Pas blokkeren’
Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?
Download de Mobiel Bankieren app
4. Via RegioBank
U kunt contact opnemen met ons via +31 30 219 68 70. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Houd uw rekeningnummer bij de hand. Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen.
5. Uw Zelfstandig Adviseur
Een nieuwe betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur aanvragen.
Blokkering opheffen
Heeft u zelf via Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app of via RegioBank de betaalpas geblokkeerd? En vindt u de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kunt u de blokkering op uw betaalpas zelf weer opheffen via Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app.