Betaalpas deblokkeren
Waarom is uw betaalpas geblokkeerd?
- 3 keer verkeerde pincode ingetoetst: u kunt uw betaalpas binnen 11 maanden deblokkeren. Is de betaalpas langer dan 11 maanden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.
Kwijt of gestolen: u kunt uw betaalpas deblokkeren als deze binnen 14 dagen na blokkering weer terecht is. Is de betaalpas langer dan 14 dagen geleden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.
U kunt uw betaalpas op verschillende manieren deblokkeren:
1. Via het online formulier
Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u zelf een betaalpas deblokkeren.
Ga naar het online formulier.
Let op: heeft u uw betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van uw pincode? Toets dan eerst 1 keer uw pincode in bij een geldautomaat. Daarna kunt u uw betaalpas overal gebruiken.
Heeft u nog geen Mijn RegioBank? Vraag Mijn RegioBank aan
2. Via de Mobiel Bankieren app
Gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app uw betaalpas deblokkeren.
- Open de Mobiel Bankieren app
- Kies 'Zelf regelen'
- Kies 'Betaalpas(sen)'
- Ga naar 'Pas deblokkeren'
Let op: heeft u uw betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van uw pincode? Toets dan eerst 1 keer uw pincode in bij een geldautomaat. Daarna kunt u uw betaalpas overal gebruiken.
Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?
Download de Mobiel Bankieren app
3. Via uw Zelfstandig Adviseur
Een betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur laten deblokkeren.
Minderjarig
Minderjarigen kunnen hun betaalpas niet zelf deblokkeren. Bent u een ouder of verzorger, dan kunt u de betaalpas deblokkeren via Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app of de Zelfstandig Adviseur.