Betaalpas deblokkeren

Heeft u drie keer de verkeerde pincode ingetoetst en is uw betaalpas van RegioBank geblokkeerd? Zó deblokkeert u uw betaalpas.

U kunt uw betaalpas binnen veertien dagen deblokkeren. Daarna is het voor de veiligheid niet meer mogelijk om de pas te deblokkeren. U moet dan een nieuwe betaalpas aanvragen bij uw Zelfstandig Adviseur.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren deblokkeren:

1. Via Internet Bankieren

Heeft u Internet Bankieren? Dan kunt u zelf een betaalpas deblokkeren.

  1. Log in op Internet Bankieren
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'

Heeft u nog geen Internet Bankieren?

Vraag Internet Bankieren aan

2. Via Mobiel Bankieren

Heeft u Internet Bankieren en gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app uw betaalpas deblokkeren.

  1. Open de Mobiel Bankieren app
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

3. Uw Zelfstandig Adviseur

Een betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur deblokkeren.

Maak een afspraak

    Minderjarig

    Minderjarigen kunnen hun betaalpas niet zelf deblokkeren. Bent u een ouder of verzorger, dan kunt u de betaalpas deblokkeren via Internet Bankieren, de Mobiel Bankieren app of de Zelfstandig Adviseur.

    Heeft u nog een vraag?

    Of ga naar de servicepagina