Betaalpas deblokkeren

U kunt uw betaalpas in een aantal gevallen deblokkeren. Lukt dat niet? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.

Waarom is uw betaalpas geblokkeerd?

  • 3 keer verkeerde pincode ingetoetst: u kunt uw betaalpas binnen 11 maanden deblokkeren. Is de betaalpas langer dan 11 maanden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.
  • Kwijt of gestolen: u kunt uw betaalpas deblokkeren als deze binnen 14 dagen na blokkering weer terecht is. Is de betaalpas langer dan 14 dagen geleden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren deblokkeren:

1. Via het online formulier

Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u zelf een betaalpas deblokkeren.
Ga naar het online formulier.

Let op: heeft u uw betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van uw pincode? Toets dan eerst 1 keer uw pincode in bij een geldautomaat. Daarna kunt u uw betaalpas overal gebruiken.

Heeft u nog geen Mijn RegioBank? Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de Mobiel Bankieren app

Gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app uw betaalpas deblokkeren.

  1. Open de Mobiel Bankieren app
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'

Let op: heeft u uw betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van uw pincode? Toets dan eerst 1 keer uw pincode in bij een geldautomaat. Daarna kunt u uw betaalpas overal gebruiken.

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

3. Via uw Zelfstandig Adviseur

Een betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur laten deblokkeren.

Maak een afspraak

    Minderjarig

    Minderjarigen kunnen hun betaalpas niet zelf deblokkeren. Bent u een ouder of verzorger, dan kunt u de betaalpas deblokkeren via Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app of de Zelfstandig Adviseur.