Betaalpas deblokkeren

U kunt uw betaalpas in een aantal gevallen deblokkeren. Lukt dat niet? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.

Waarom is uw betaalpas geblokkeerd?

  • 3 keer verkeerde pincode ingetoetst: u kunt uw betaalpas binnen 11 maanden deblokkeren. Is de betaalpas langer dan 11 maanden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.
  • Kwijt of gestolen: u kunt uw betaalpas deblokkeren als deze binnen 14 dagen na blokkering weer terecht is. Is de betaalpas langer dan 14 dagen geleden geblokkeerd? Vraag dan een nieuwe betaalpas aan.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren deblokkeren:

1. Via het online formulier

Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u zelf een betaalpas deblokkeren.
Ga naar het online formulier.

Let op: heeft u uw betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van uw pincode? Toets dan eerst 1 keer uw pincode in bij een geldautomaat. Daarna kunt u uw betaalpas overal gebruiken.

Heeft u nog geen Mijn RegioBank? Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de Mobiel Bankieren app

Gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app uw betaalpas deblokkeren.

  1. Open de Mobiel Bankieren app
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'

Let op: heeft u uw betaalpas gedeblokkeerd na het 3 keer foutief intoetsen van uw pincode? Toets dan eerst 1 keer uw pincode in bij een geldautomaat. Daarna kunt u uw betaalpas overal gebruiken.

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

3. Via uw Zelfstandig Adviseur

Een betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur laten deblokkeren.

Maak een afspraak

    Minderjarig

    Minderjarigen kunnen hun betaalpas niet zelf deblokkeren. Bent u een ouder of verzorger, dan kunt u de betaalpas deblokkeren via Mijn RegioBank, de Mobiel Bankieren app of de Zelfstandig Adviseur.

    Heeft u nog een vraag?

    Of ga naar de servicepagina