Betaalpas deblokkeren

Heeft u drie keer de verkeerde pincode ingetoetst en is uw betaalpas van RegioBank geblokkeerd? Zó deblokkeert u uw betaalpas.

U kunt uw betaalpas binnen veertien dagen deblokkeren. Daarna is het voor de veiligheid niet meer mogelijk om de pas te deblokkeren. U moet dan een nieuwe betaalpas aanvragen bij uw Zelfstandig Adviseur.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren deblokkeren:

1. Via Internet Bankieren

Heeft u Internet Bankieren? Dan kunt u zelf een betaalpas deblokkeren.

  1. Log in op Internet Bankieren
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'
  5. Gebruik de pas daarna voor een eerste keer bij een geldautomaat

Heeft u nog geen Internet Bankieren?

Vraag Internet Bankieren aan

2. Via Mobiel Bankieren

Heeft u Internet Bankieren en gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt met deze app uw betaalpas deblokkeren.

  1. Open de Mobiel Bankieren app
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Ga naar 'Pas deblokkeren'
  5. Gebruik de pas daarna voor een eerste keer bij een geldautomaat

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

3. Uw Zelfstandig Adviseur

Een betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur deblokkeren.

Maak een afspraak

    Minderjarig

    Minderjarigen kunnen hun betaalpas niet zelf deblokkeren. Bent u een ouder of verzorger, dan kunt u de betaalpas deblokkeren via Internet Bankieren, de Mobiel Bankieren app of de Zelfstandig Adviseur.

    Heeft u nog een vraag?

    Of ga naar de servicepagina