Storingen
We doen ons best om te zorgen dat je altijd én overal online kunt bankieren. Met Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app. Maar soms is er een storing of krijg je een foutcode waardoor het even niet lukt.
Onderhoud
Door Mijn RegioBank en Mobiel Bankieren goed te onderhouden, proberen we storingen te voorkomen. Het onderhoud plannen we altijd ‘s nachts. Zo hebben de meeste mensen er geen last van. Dit onderhoud kondigen we van tevoren aan op de inlogpagina van Mijn RegioBank en het inlogscherm van de Mobiel Bankieren app.
Storing
Mocht er onverhoopt toch een storing zijn, dan informeren we u hierover:
- Op de inlogpagina van Mijn RegioBank
- Op het inlogscherm van de Mobiel Bankieren app
- Via Facebook en Twitter
Foutcode in de app
Soms verschijnt er een foutcode in de Mobiel Bankieren app. Krijgt u een foutcode bekijk dan in onderstaande tabel of uw foutcode met oplossing er tussen staat.
Foutcode | Probleem | Oplossing |
1 t/m 14, 60, 61, 702, 703, 801 t/m 816, 1004 en 403 | Er is geen internetverbinding of deze is te zwak om een verbinding te maken. | Zorg dat je een sterke internetverbinding hebt. |
900 | Probleem met het tonen van de betaalrekening. | Bel ons: Onze medewerkers verhelpen dit graag voor je. |
504 | De app is niet volledig gedownload. | De app verwijderen en opnieuw downloaden is de enige remedie. |
Staat de foutcode die u ziet er niet tussen?
Kijk dan eerst of er een storing is. Op het moment dat de storing is verholpen, zal de foutcode in veel gevallen ook weg zijn.
Is er geen storing (meer), maar blijft de foutcode terugkomen. Controleer dan eerst in de Apple Store of in Google Play of u de nieuwste versie van app heeft. Helpt bijwerken of opnieuw installeren niet? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten