Storingen

We doen ons best om te zorgen dat je altijd én overal online kunt bankieren met Mijn RegioBank of de RegioBank app. Maar soms is er een storing of krijg je een foutcode waardoor het even niet lukt.

Onderhoud

Door Mijn RegioBank en de RegioBank app goed te onderhouden, proberen we storingen te voorkomen. Het onderhoud plannen we altijd ‘s nachts. Zo hebben de meeste mensen er geen last van. Dit onderhoud kondigen we van tevoren aan in Mijn RegioBank en de RegioBank app.

Storing

Mocht er onverhoopt toch een storing zijn, dan informeren we je hierover:

  • In Mijn RegioBank
  • In de RegioBank app
  • Op Facebook, X (voormalig Twitter) en Instagram

Foutcode in de app

Soms verschijnt er een foutcode in de RegioBank app. Kijk dan eerst of er een storing is. Op het moment dat de storing verholpen is, zal de foutcode in veel gevallen ook weg zijn. Is er geen storing (meer), maar blijft de foutcode terugkomen? Neem dan contact op met je zelfstandig adviseur.