Uw overzicht in Mijn RegioBank

Het overzicht in Mijn RegioBank is vernieuwd. Al uw producten staan hier bij elkaar. Zo ziet u in één oogopslag hoe uw rekeningen, de rekeningen die u beheert en uw hypotheek ervoor staan. U leest hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over het nieuwe overzicht.

  1. Kan ik snel een overboeking doen vanuit dit overzicht?
    Ja, dat kan. Bovenin het overzicht ziet u de knop 'Overboeken'. Daarmee kunt u meteen beginnen met een overboeking.

  2. Welke producten zie ik in mijn overzicht?
    Uw betaal- , spaar- en beleggingsrekeningen, én hypotheek staan in uw overzicht. Beheert u ook een andere rekening? Dan ziet u die onder een apart kopje in uw overzicht staan (Rekeningen die ik beheer). Zo heeft u een duidelijk en compleet overzicht.

  3. Wat kan ik aanpassen in mijn overzicht?
    U kunt de volgorde van uw rekeningen aanpassen of rekeningen verbergen die u niet wilt zien. Dat doet u rechts onderaan met de optie “Overzicht aanpassen”. Tip: Vergeet niet uw aanpassingen op te slaan.

  4. Wat zie ik bij Meldingen?
    Als er iets belangrijks voor u speelt dan krijgt u meldingen in uw overzicht. U ziet een kort bericht staan als er bijvoorbeeld:

    • een nieuw jaaroverzicht klaarstaat
    • een betaling of incasso geweigerd is
    • nog overboekingen op de verzendlijst staan


  5. Waar vind ik mijn adresboek en verzendlijst?
    U vindt uw adresboek en verzendlijst via 'Instellingen'. U kunt daarna naar ’Rekeningen’, waar u links uw adresboek en verzendlijst ziet.

  6. Waar vind ik mijn jaaroverzicht?
    Uw jaaroverzicht kunt u op 3 manieren opzoeken:

    • via 'Instellingen' en dan 'Documenten'
    • via 'Meldingen' in uw overzicht als uw jaaroverzicht klaarstaat
    • via 'Contact' en dan 'Berichten' in uw overzicht als uw jaaroverzicht klaarstaat


  7. Waar vind ik mijn berichten?
    U vindt uw berichten bij ‘Contact’ en dan ‘Berichten’. Uw berichten staan altijd op een veilige plek achter de inlog. Bij ‘Meldingen’ in het overzicht krijgt u een seintje als u een nieuw bericht heeft. Bij belangrijke berichten sturen we ook altijd een e-mail of brief. Zo mist u geen belangrijke informatie.