Je overzicht in Mijn RegioBank

Het overzicht in Mijn RegioBank is vernieuwd. Al je producten staan hier bij elkaar. Zo zie je in één oogopslag hoe je rekeningen, de rekeningen die je beheert en je hypotheek ervoor staan. Je leest hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over het nieuwe overzicht.

  1. Kan ik snel een overboeking doen vanuit dit overzicht?
    Ja, dat kan. Bovenin het overzicht zie je de knop 'Overboeken'. Daarmee kun je meteen beginnen met een overboeking.

  2. Welke producten zie ik in mijn overzicht?
    Je betaal- , spaar- en beleggingsrekeningen, én hypotheek staan in je overzicht. Beheer je ook een andere rekening? Dan zie je die onder een apart kopje in je overzicht staan (Rekeningen die ik beheer). Zo heb je een duidelijk en compleet overzicht.

  3. Wat kan ik aanpassen in mijn overzicht?
    Je kunt de volgorde van je rekeningen aanpassen of rekeningen verbergen die je niet wilt zien. Dat doe je rechts onderaan met de optie “Overzicht aanpassen”. Tip: Vergeet niet je aanpassingen op te slaan.

  4. Wat zie ik bij Meldingen?
    Als er iets belangrijks voor je speelt dan krijg je meldingen in je overzicht. Je ziet een kort bericht staan als er bijvoorbeeld:

    • een nieuw jaaroverzicht klaarstaat
    • een betaling of incasso geweigerd is
    • nog overboekingen op de verzendlijst staan


  5. Waar vind ik mijn adresboek en verzendlijst?
    Je vindt je adresboek en verzendlijst via 'Zelf regelen'. Je kunt daarna naar ’Rekeningen’, waar je links je adresboek en verzendlijst ziet.

  6. Waar vind ik mijn jaaroverzicht?
    Je jaaroverzicht kun je op 3 manieren opzoeken:

    • via 'Zelf regelen' en dan 'Documenten'
    • via 'Meldingen' in je overzicht als je jaaroverzicht klaarstaat
    • via 'Contact' en dan 'Berichten' in je overzicht als je jaaroverzicht klaarstaat


  7. Waar vind ik mijn berichten?
    Je vindt je berichten bij ‘Contact’ en dan ‘Berichten’. Je berichten staan altijd op een veilige plek achter de inlog. Bij ‘Meldingen’ in het overzicht krijg je een seintje als je een nieuw bericht hebt. Bij belangrijke berichten sturen we ook altijd een e-mail of brief. Zo mis je geen belangrijke informatie.