Browsers en besturingssystemen

Regiobank.nl en Mijn RegioBank werken op veel combinaties van browsers en besturingssystemen.

Hoe nieuwer je besturingssysteem of browser, hoe beter en veiliger je onze website kunt bekijken en gebruiken.

Welke browsers kan ik gebruiken?

Bekijk hieronder welke browsers je het beste kunt gebruiken bij een bezoek aan regiobank.nl en Mijn RegioBank. Browsers (en updates) zijn te downloaden vanaf de onderstaande websites.

Gebruik de nieuwste versie

Gebruik de nieuwste versie van je favoriete browser. Zo zorg je er namelijk voor dat je de laatste (beveiligings)updates ontvangt. Op de website van je browser kun je de nieuwste versie downloaden. Vergeet bij het updaten ook de invoegtoepassingen (plug-ins en extensies), zoals Java, niet.

Internet Explorer wordt niet meer ondersteund

Deze browser kan daarom ook niet meer gebruikt worden voor iDin, iDeal en eMandates.

Met welk besturingssysteem werkt regiobank.nl het beste?

Met de volgende besturingssystemen kun je regiobank.nl het beste bekijken en gebruiken:

  • Microsoft Windows 10
  • Microsoft Windows 11
  • Linux Ubuntu
  • Apple macOS Big Sur (11)
  • Apple macOS Monterey (12)
  • Apple macOS Ventura (13)

    Tip: zorg ervoor dat je je besturingssysteem bijhoudt met updates. Bij de meeste besturingssystemen kun je instellen dat dit automatisch gebeurt.

    Andere besturingssystemen en browsers

    Regiobank.nl werkt ook met andere systemen en (mobiele) browsers. We kunnen dan niet garanderen dat de website goed werkt.

    Tips voor als regiobank.nl niet goed werkt

    Loopt regiobank.nl vast? Of logt de website je bijvoorbeeld automatisch uit zonder dat je dat wilt? Dan kan je browser de oorzaak zijn. Soms heb je dezelfde problemen dan ook op andere websites. Probeer dit dan eens:

    • Wis de geschiedenis van je browser bij Opties. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op.
    • Gebruik een andere browser.
    • Ga je naar regiobank.nl via een snelkoppeling? Verwijder die dan en maak een nieuwe snelkoppeling aan.