Wijziging voorwaarden en tarieven per 1 december 2025

Vanaf 1 december 2025 wijzigen enkele voorwaarden van onze rekening(en). Lees wat er verandert.

Onze dienstverlening vanaf 1 december

Vanaf 1 december ben je welkom bij ieder kantoor van ASN Bank in Nederland. Loop gerust binnen met je geldvragen van nu en plannen voor morgen. Of kies voor het gemak van thuis: veel bankzaken kun je zelf online regelen in Mijn RegioBank of de app. Kom je er niet uit? Dan staat de adviseur voor je klaar om te helpen.

We passen onze voorwaarden hierop aan. Hierin leggen we uit wat je via Mijn RegioBank of de RegioBank app kunt regelen, en wat als je bij ons langskomt. Eerder kreeg je bericht van ons dat we stoppen met de kasfunctie. Dat hebben we ook in de voorwaarden verwerkt. De aangepaste voorwaarden vind je hieronder:

    Deze voorwaarden wijzigen per 1 december 2025

    Heb je een betaalrekening? Dan zijn dit de gewijzigde voorwaarden:

    Heb je een spaarrekening? Dan zijn dit de gewijzigde voorwaarden:

    Heb je een zakelijke rekening? Dan zijn dit de gewijzigde voorwaarden: