Nieuwe betaalpas activeren

Heeft u een nieuwe betaalpas ontvangen? Dan moet u deze eerst activeren. U kunt de betaalpas activeren voor uzelf, uw mederekeninghouder(s) of uw minderjarig kind.

Let op: u kunt pas pinnen in een winkel, geld opnemen, pincode wijzigen of saldo opvragen bij een geldautomaat als uw betaalpas is geactiveerd.

U kunt uw betaalpas op verschillende manieren activeren:

1. Via het online formulier

Heeft u mijn RegioBank? Dan kunt u zelf een nieuwe betaalpas activeren.
Ga naar het online formulier.

Heeft u nog geen Mijn RegioBank? Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de Mobiel Bankieren app

Gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt u met deze app uw betaalpas activeren.

  1. Open de Mobiel Bankieren app
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Kies 'Betaalpas(sen)'
  4. Activeer uw pas

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

3. Met de antwoordstrook

Heeft u bij uw betaalpas een antwoordstrook ontvangen? Dan kunt u de antwoordstrook ondertekenen en opsturen om uw betaalpas te activeren.

4. Via uw Zelfstandig Adviseur

Een nieuwe betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur activeren.

Maak een afspraak

Nieuwe pas, zelfde pincode

Heeft u een nieuwe pas ontvangen, maar houdt u wel uw pincode?  Activeer dan uw nieuwe betaalpas heel eenvoudig door de pas met uw pincode te gebruiken. U kunt er dan ook contactloos mee betalen. De oude betaalpas vervalt daarna automatisch.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina