Nieuwe betaalpas activeren
Let op: u kunt pas pinnen in een winkel, geld opnemen, pincode wijzigen of saldo opvragen bij een geldautomaat als uw betaalpas is geactiveerd.
U kunt uw betaalpas op verschillende manieren activeren:
1. Via het online formulier
Heeft u Mijn RegioBank? Dan kunt u zelf een nieuwe betaalpas activeren.
Ga naar het online formulier. Als u nog niet ingelogd bent, moet u eerst inloggen.
Heeft u nog geen Mijn RegioBank? Vraag Mijn RegioBank aan
2. Via de Mobiel Bankieren app
Gebruikt u de Mobiel Bankieren app? Dan kunt u met deze app uw betaalpas activeren.
Log in op Mijn RegioBank en ga naar Zelf regelen.
Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?
Download de Mobiel Bankieren app
3. Met de antwoordstrook
Heeft u bij uw betaalpas een antwoordstrook ontvangen? Dan kunt u de antwoordstrook ondertekenen en opsturen om uw betaalpas te activeren.
4. Via uw Zelfstandig Adviseur
Een nieuwe betaalpas kunt u ook via uw Zelfstandig Adviseur activeren.
Nieuwe pas, zelfde pincode
Heeft u een nieuwe pas ontvangen, maar houdt u wel uw pincode? Activeer dan uw nieuwe betaalpas heel eenvoudig door de pas met uw pincode te gebruiken. U kunt er dan ook contactloos mee betalen. De oude betaalpas vervalt daarna automatisch.
Uw oude pas vernietigen
Zodra u de nieuwe betaalpas heeft geactiveerd, kunt u de oude niet meer gebruiken. Knip de oude betaalpas én de chip (het goudkleurige vierkantje) op de voorkant van uw pas door en gooi hem weg. Dan weet u zeker dat niemand er misbruik van kan maken. Stuur uw bankpas nooit op. RegioBank vraagt u hier nooit om.