Problemen met je browsercode

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kun je je bankzaken regelen. Een van de manieren om in te loggen is met de browsercode. Heb je problemen met je browsercode? Hier lees je meer.

Ik zie mijn browsercode niet meer op het inlogscherm. Hoe kan dat?

Ik zie de mogelijkheid om in te loggen met de browsercode niet meer op mijn inlogschem voor Mijn RegioBank. Hoe kan dat?

  • Als je alle geschiedenis van de browser met alle cookies wist, dan wis je ook je browsercodes.
  • Je hebt een grote update gehad van je browser waardoor de browsercode mogelijk is verwijderd.
  • Je hebt al 13 maanden niet met de browsercode ingelogd in internetbankieren. Deze wordt in dat geval verwijderd.

Helaas moet je de browsercode dan opnieuw aanmelden. Je kunt tijdelijk maximaal 10 inlogmiddelen registeren, zoals de RegioBank app en de browsercode. Vergeet niet je oude browsercode uit Online Bankieren te verwijderen. Anders telt deze mee voor het maximum aantal inlogmiddelen.