Problemen met uw browsercode
Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kunt u uw bankzaken regelen. Een van de manieren om in te loggen is met de browsercode. Heeft u problemen met uw browsercode? Hier leest u meer.
Ik zie mijn browsercode niet meer op het inlogscherm. Hoe kan dat?
Ik zie de mogelijkheid om in te loggen met de browsercode niet meer op mijn inlogschem voor Mijn RegioBank. Hoe kan dat?
- Als u alle geschiedenis van de browser met alle cookies wist, dan wist u ook uw browsercodes.
- U heeft een grote update gehad van uw browser waardoor de browsercode mogelijk is verwijderd.
- U heeft al 13 maanden niet met de browsercode ingelogd in internetbankieren. Deze wordt in dat geval verwijderd.
Helaas moet u de browsercode dan opnieuw aanmelden. U kunt maximaal 4 inlogmiddelen registeren, zoals de Mobiel Bankieren app en de browsercode. Vergeet niet uw oude browsercode uit Online Bankieren te verwijderen. Anders telt deze mee voor het maximum aantal inlogmiddelen.