Inloggen met de Mobiel Bankieren app

Met de Mobiel Bankieren app kunt u internetbankieren op uw mobiele telefoon of tablet. Maar de app kunt u ook gebruiken om via regiobank.nl in te loggen in Mijn RegioBank.

Inloggen met Mobiel bankieren app

U kunt via een QR-code, die u scant met de app, via regiobank.nl inloggen op Mijn RegioBank. De Mobiel Bankieren app kunt u alleen gebruiken op een telefoon of tablet met de besturingssystemen IOS en Android. U kunt de app op meer apparaten installeren. U moet ieder apparaat wel apart aanmelden als inlogmiddel en een eigen 5-cijferige pincode geven.

Downloaden en pincode

Download de Mobiel Bankieren app op uw mobiele telefoon of tablet en meld u aan. Bij het aanmelden maakt u een 5-cijferige mobiele pincode aan. Die code heeft u nodig om de app te kunnen gebruiken.

Wilt u inloggen of betaalopdrachten geven met uw Mobiel Bankieren app? Hier leest u meer over inloggen met de Mobiel Bankieren app.

Zo werkt inloggen in Mijn RegioBank met de app

Inloggen met gezichtsherkenning of vingerafdruk

Wilt u inloggen of betaalopdrachten geven met uw vingerafdruk of gezichtsherkenning? Dan moet u deze eerst registreren op uw mobiele telefoon of tablet. Daarna kunt u deze functionaliteit activeren in de Mobiel Bankieren app. U kunt ook met vingerafdruk of met gezichtsherkenning inloggen. Deze functionaliteit activeert u in de Mobiel Bankieren app. Daarin registreert u ook uw vingerafdruk of maakt u een gezichtsscan. Heeft u uw vingerafdruk of gezichtsscan geactiveerd? Dan kunt u hiermee hetzelfde doen in de Mobiel Bankieren app als met de pincode.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina