Alles over online bankieren
U krijgt automatisch Mijn RegioBank als u Plus Betalen heeft of opent. Om gebruik te maken van Mijn RegioBank is een e-mailadres noodzakelijk. Daarom hebben we altijd uw e-mailadres nodig. Het is belangrijk dat het uw eigen e-mail adres is omdat we hier ook belangrijke informatie over uw bankzaken naar toe kunnen sturen.
Mijn RegioBank
Mijn RegioBank is uw persoonlijke online bankomgeving waarin u zelf uw bankzaken kunt regelen. U krijgt Mijn RegioBank als u een rekening of hypotheek bij ons afsluit. In Mijn RegioBank kunt u:
Makkelijk en veilig geld overmaken
Informatie over uw rekeningen en hypotheek vinden
Eenvoudig uw persoonlijke gegevens en producten wijzigen
Mobiel Bankieren app
Met de Mobiel Bankieren app heeft u uw bank altijd in uw zak. Handig als u snel uw saldo wilt bekijken of een betaling wilt doen, thuis of onderweg. Maar ook voor het regelen van zaken voor bijvoorbeeld uw hypotheek.
Mobiel Bankieren app downloaden
Mobiel Bankieren app activeren
Om gebruik te maken van de Mobiel Bankieren app, heeft u toegang tot Mijn RegioBank nodig. Vraag Mijn RegioBank eenvoudig online aan.
Inloggen in Mijn RegioBank
Er zijn meerdere manieren om in te loggen in Mijn RegioBank: met de Mobiel Bankieren app, digipas, digicode of browsercode. Wij hebben alle informatie per manier van inloggen voor u bij elkaar gezet.
Inloggen met Mobiel Bankieren app
Problemen met inloggen?
Heeft u problemen met inloggen? Wat vervelend. Wij helpen u graag weer op weg. Lees meer.
Veiligheid
Natuurlijk is veilig online bankieren van groot belang. Lees onze tips.
Wat doet RegioBank aan veiligheid?
Aan de slag!
Heeft u toegang tot Mijn RegioBank en/of de Mobiel Bankieren app? Dan kunt u zelf veel zaken online regelen.
Bekijk wat u zelf kunt regelen