Problemen met je toegangsnaam en wachtwoord (digicode)

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kun je je bankzaken regelen. Een manier om in te loggen is met je toegangsnaam en wachtwoord (digicode). Heb je problemen met je toegangsnaam en wachtwoord (digicode)? Hier lees je meer.

Toegangsnaam of wachtwoord (digicode) vergeten

Wil je inloggen met je toegangsnaam en wachtwoord (digicode), maar ben je 1 van de 2 of allebei vergeten? Of is je toegangsnaam en wachtwoord (digicode) geblokkeerd en heb je geen ander inlogmiddel? Je kunt deze zelf opnieuw aanmaken.

    Nieuwe toegangsnaam en wachtwoord (digicode) aanmaken

    Maak zelf je nieuwe toegangsnaam en wachtwoord (digicode) aan. Je maakt altijd een nieuwe toegangsnaam én een nieuw wachtwoord aan.

    Maak toegangsnaam en wachtwoord (digicode) aan

    Toegangsnaam en wachtwoord (digicode) aanmaken voor je kind

    Wil je een toegangsnaam en wachtwoord (digicode) aanmaken voor je kind? Log dan eerst in op Mijn RegioBank. Heb je zelf nog geen Mijn RegioBank? Vraag het dan eerst aan.

    Maak toegangsnaam en wachtwoord (digicode) aan voor je kind

    Beveiligingscode niet gekregen

    Heb je je toegangsnaam en wachtwoord (digicode) ingevuld en daarna geen beveiligingscode gekregen (in een sms of spraakbericht)? Dan is er iets misgegaan.

    Beveiligingscode opnieuw toesturen

    Probeer voor de zekerheid opnieuw een beveiligingscode toe te sturen. Klik op je inlogscherm in Mijn RegioBank op ‘Ontvang een nieuwe code’.  

    Controleer je telefoonnummer

    Het kan zijn dat we geen of een verkeerd telefoonnummer van je hebben. Check of je telefoonnummer nog klopt. Log in met de RegioBank app. Ga naar 'Zelf regelen' en dan 'Contactgegevens'. Hier kun je een telefoonnummer toevoegen, veranderen of bevestigen. Heb je de app nog niet? Download deze makkelijk en snel op je telefoon of tablet.

    Download RegioBank app

    Andere problemen

    Klopt je telefoonnummer onder je contactgegevens, maar krijg je toch geen sms of spraakbericht met een beveiligingscode? Misschien heb je geen bereik met je telefoon. Of heb je een buitenlands telefoonnummer dat niet wordt herkend door onze provider. Gebruik dan de RegioBank app om in te loggen of probeer het later nog eens.

    Hulp nodig?

    Kom je er toch niet uit? Bel met de Helpdesk Internet Diensten (HID) via: 030 - 291 42 90 of ga langs bij je zelfstandig adviseur van RegioBank.