Problemen met uw digicode

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kunt u uw bankzaken regelen. Een van de manieren om in te loggen is met de digicode. Heeft u problemen met uw digicode? Hier leest u meer.

Inloggen met digicode lukt niet

Krijgt u een foutmelding wanneer u inlogt met uw digicode? Dan kan het zijn dat u uw gebruikersnaam niet heeft aangepast.

U heeft een brief van ons ontvangen met uw gebruikersnaam.  U moet de gebruikersnaam wijzigen. Na het wijzigen van uw gebruikersnaam ontvangt u een e-mailbericht met de bevestiging dat uw gebruikersnaam is gewijzigd.

Kunt u na het wijzigen van uw gebruikersnaam (en wachtwoord) nog steeds niet inloggen? Probeert u het dan eens op een ander apparaat, zoals een laptop, personal computer of tablet.

Lukt het inloggen op een ander apparaat ook niet? Neemt u dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur.

Digicode deblokkeren

Probeert u in te loggen met een digicode, maar wordt de digicode geblokkeerd? U kunt de digicode deblokkeren met behulp van uw digipas.

Deblokkeer uw digicode via Mijn RegioBank:

  1. Log in met uw digipas in Mijn RegioBank.
  2. Kies in het linkermenu voor ‘Instellingen’.
  3. Klik op ‘beheren digicode’. Hier kunt u zelf nieuwe gegevens aanvragen

Ga naar Mijn RegioBank

Gebruikersnaam of wachtwoord digicode vergeten

Wilt u inloggen met een digicode, maar bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

Heeft u een digipas? Dan kunt u inloggen met uw digipas in Mijn RegioBank. Onder 'Instellingen' en 'Digicode beheren' kunt u zelf nieuwe gegevens aanvragen.

Heeft u geen digipas? Met het e-mailadres dat we van u hebben, kunt u uw gebruikersnaam opvragen per e-mail. Binnen 5 minuten mailen we uw gebruikersnaam. Geef uw e-mailadres op dat u heeft gekozen als voorkeursadres. Als u niet kunt of wilt e-mailen, dan kunt u uw gebruikersnaam opvragen per post.

Gebruikersnaam opvragen per e-mail

Gebruikersnaam opvragen per post

Woont u in het buitenland en heeft u problemen met het opvragen van uw gebruikersnaam? Bel dan onze klantenservice: +31 30 - 291 42 90.

Heeft u geen digipas en weet u uw wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan per brief een nieuw wachtwoord. Als u bent ingelogd, kunt u vervolgens uw digicode wijzigen.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina