Problemen met uw digicode

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kunt u uw bankzaken regelen. Een van de manieren om in te loggen is met de digicode. Heeft u problemen met uw digicode? Hier leest u meer.

Inloggen met digicode lukt niet

Ontvangen gebruikersnaam wijzigen

Krijgt u een foutmelding wanneer u inlogt met uw digicode? Dan kan het zijn dat u uw gebruikersnaam die u van ons ontving niet heeft aangepast.

U heeft een brief van ons ontvangen met uw gebruikersnaam. U moet de gebruikersnaam wijzigen. Na het wijzigen van uw gebruikersnaam ontvangt u een e-mailbericht met de bevestiging dat uw gebruikersnaam is gewijzigd.

Als inloggen nog steeds niet lukt

Kunt u na het wijzigen van uw gebruikersnaam (en wachtwoord) nog steeds niet inloggen? Probeert u het dan eens op een ander apparaat, zoals een laptop, personal computer of tablet.

Lukt het inloggen op een ander apparaat ook niet? Neemt u dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.

Digicode deblokkeren

Kunt u niet meer inloggen omdat de digicode is geblokkeerd, maar heeft u naast de digicode een ander inlogmiddel? Wijzig dan uw digicode via Mijn RegioBank:

  1. Log in met uw inlogmiddel in Mijn RegioBank.
  2. Kies voor ‘Zelf regelen’.
  3. Klik op ‘Veiligheid en Toegang’.
  4. Klik bij de digicode op 'Wijzigen'.
  5. Hier kunt u zelf de gebruikersnaam of het wachtwoord van uw digicode wijzigen.

Heeft de klant geen ander inlogmiddel dan volgt hij de route onder de tekst 'Wachtwoord vergeten / geen ander inlogmiddel'.

Gebruikersnaam vergeten

Wilt u inloggen met een digicode, maar bent u uw gebruikersnaam vergeten?

Gebruikersnaam in Mijn RegioBank

U vindt uw eigen gebruikersnaam van uw digicode in Mijn RegioBank:

  1. Log in met uw inlogmiddel in Mijn RegioBank.
  2. Kies ‘Zelf regelen’.
  3. Kies voor 'Veiligheid en Toegang'.
  4. Hier vindt u uw eigen gebruikersnaam.

Gebruikersnaam opvragen

Heeft u geen ander inlogmiddel dan de digicode? Met het e-mailadres dat we van u hebben, kunt u uw gebruikersnaam opvragen per e-mail. Binnen 5 minuten mailen we uw gebruikersnaam. Geef uw e-mailadres op dat u heeft gekozen als voorkeursadres.

Als u niet kunt of wilt e-mailen, dan kunt u uw gebruikersnaam opvragen per post.

Gebruikersnaam opvragen per e-mail

Gebruikersnaam opvragen per post

Woont u in het buitenland?

Woont u in het buitenland en heeft u problemen met het opvragen van uw gebruikersnaam? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.

Wachtwoord vergeten / geen ander inlogmiddel

Heeft u geen ander inlogmiddel dan uw digicode en weet u uw wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan per brief een nieuw wachtwoord. Als u bent ingelogd, kunt u vervolgens uw digicode wijzigen.