Problemen met uw digicode
Inloggen met digicode lukt niet
Ontvangen gebruikersnaam wijzigen
Krijgt u een foutmelding wanneer u inlogt met uw digicode? Dan kan het zijn dat u uw gebruikersnaam die u van ons ontving niet heeft aangepast.
U heeft een brief van ons ontvangen met uw gebruikersnaam. U moet de gebruikersnaam wijzigen. Na het wijzigen van uw gebruikersnaam ontvangt u een e-mailbericht met de bevestiging dat uw gebruikersnaam is gewijzigd.
Als inloggen nog steeds niet lukt
Kunt u na het wijzigen van uw gebruikersnaam (en wachtwoord) nog steeds niet inloggen? Probeert u het dan eens op een ander apparaat, zoals een laptop, personal computer of tablet.
Lukt het inloggen op een ander apparaat ook niet? Neemt u dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Digicode deblokkeren
Kunt u niet meer inloggen omdat de digicode is geblokkeerd, maar heeft u naast de digicode een ander inlogmiddel? Wijzig dan uw digicode via Mijn RegioBank:
- Log in met uw inlogmiddel in Mijn RegioBank.
- Kies voor ‘Zelf regelen’.
- Klik op ‘Veiligheid en Toegang’.
- Klik bij de digicode op 'Wijzigen'.
- Hier kunt u zelf de gebruikersnaam of het wachtwoord van uw digicode wijzigen.
Heeft de klant geen ander inlogmiddel dan volgt hij de route onder de tekst 'Wachtwoord vergeten / geen ander inlogmiddel'.
Gebruikersnaam vergeten
Wilt u inloggen met een digicode, maar bent u uw gebruikersnaam vergeten?
Gebruikersnaam in Mijn RegioBank
U vindt uw eigen gebruikersnaam van uw digicode in Mijn RegioBank:
- Log in met uw inlogmiddel in Mijn RegioBank.
- Kies ‘Zelf regelen’.
- Kies voor 'Veiligheid en Toegang'.
- Hier vindt u uw eigen gebruikersnaam.
Gebruikersnaam opvragen
Heeft u geen ander inlogmiddel dan de digicode? Met het e-mailadres dat we van u hebben, kunt u uw gebruikersnaam opvragen per e-mail. Binnen 5 minuten mailen we uw gebruikersnaam. Geef uw e-mailadres op dat u heeft gekozen als voorkeursadres.
Als u niet kunt of wilt e-mailen, dan kunt u uw gebruikersnaam opvragen per post.
Gebruikersnaam opvragen per e-mail
Gebruikersnaam opvragen per post
Woont u in het buitenland?
Woont u in het buitenland en heeft u problemen met het opvragen van uw gebruikersnaam? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Wachtwoord vergeten / geen ander inlogmiddel
Heeft u geen ander inlogmiddel dan uw digicode en weet u uw wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan per brief een nieuw wachtwoord. Als u bent ingelogd, kunt u vervolgens uw digicode wijzigen.