Standaard bankverklaring
Een standaard bankverklaring geeft inzicht in de bankzaken van je bedrijf. Je boekhouder, accountant of zakenrelatie kan er om vragen. Voor de oprichting van een bv heb je ook een standaard bankverklaring nodig.
Wat is een standaard bankverklaring?
De standaard bankverklaring is een schriftelijk overzicht van alle financiële producten. In dit officiële document kan iemand lezen welke zakelijke rekeningen er zijn bij RegioBank en welke verplichtingen je bij RegioBank heeft. We noemen ook de gevolmachtigden die aan de rekeningen gekoppeld zijn, maar er staat niet in hoeveel geld er op de rekeningen staat.
Waarom een standaard bankverklaring?
De boekhouder of accountant heeft het bijvoorbeeld nodig bij het opstellen van de jaarrekening. Ook voor de oprichting van een bv is een standaard bankverklaring nodig.
Kosten
Een standaard bankverklaring kost € 121 inclusief btw. Als je een standaard bankverklaring aanvraagt voor een holding met 1 of meer werkmaatschappijen berekenen we voor de holding én voor elke werkmaatschappij € 121.
Keuzes
Je kunt een datum kiezen tot 2 jaar terug als peildatum voor de bankverklaring.
Je krijgt 2 exemplaren van de standaard bankverklaring per post. Je kunt er voor kiezen dat we er 1 rechtstreeks naar je boekhouder sturen.
Aanvragen
Log in om de standaard bankverklaring aan te vragen in Mijn RegioBank Zakelijk.
Aanvragen standaard bankverklaring
Geen rekening meer bij RegioBank?
Heb je een standaard bankverklaring nodig, maar heb je geen rekening meer bij RegioBank? Maak dan een afspraak bij je zelfstandig adviseur.