Betaalverzoek in de Mobiel Bankieren app en Mijn RegioBank Particulier

Heeft u een etentje of cadeau voorgeschoten? Met een betaalverzoek in de Mobiel Bankieren app of Mijn RegioBank vraagt u snel en simpel uw geld terug aan anderen.

Betaalverzoek

  • Werkt bij alle banken
  • Delen via WhatsApp, SMS, e-mail
  • Staat snel op uw rekening

Hoe verstuurt u een betaalverzoek via de Mobiel Bankieren app? Zelfstandig Adviseur Arie legt het u graag uit.

Oeps! Geen video

De video over dit onderwerp kan niet worden bekeken, omdat er een vereiste cookie is uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op vimeo.com

Betaalverzoek versturen

Wilt u uw geld terugvragen aan anderen? Regel het gelijk in de app of via Mijn RegioBank en deel uw betaalverzoek met anderen.

Zo doet u dat

Ga naar Mijn RegioBank > Nieuwe Mijn Overzicht en klik op betaalverzoek of ga in de Mobiel Bankieren app naar betaalverzoek.

Wanneer kun je een betaalverzoek sturen?

  • Als u een particuliere betaalrekening bij RegioBank heeft.
  • Als u Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app gebruikt.

Betaalverzoek ontvangen?

Krijgt u een betaalverzoek van anderen met betaallink of QR-code van RegioBank? Zo betaalt u die terug.

  • Kies uw bank.
  • Check of de url er zo uitziet: https://diensten.regiobank.nl/online/betaalverzoek/
  • Log in zoals u gewend bent.
  • Controleer het bedrag en de naam van de ontvanger.
  • Bevestig uw betaling zoals je gewend bent.

Meer over betaalverzoek