Betaalverzoek in de Mobiel Bankieren app en Mijn RegioBank Particulier
Betaalverzoek
- Werkt bij alle banken
- Delen via WhatsApp, SMS, e-mail
- Staat snel op uw rekening
Hoe verstuurt u een betaalverzoek via de Mobiel Bankieren app? Zelfstandig Adviseur Arie legt het u graag uit.
Betaalverzoek versturen
Wilt u uw geld terugvragen aan anderen? Regel het gelijk in de app of via Mijn RegioBank en deel uw betaalverzoek met anderen.
Zo doet u dat
Ga naar Mijn RegioBank > Nieuwe Mijn Overzicht en klik op betaalverzoek of ga in de Mobiel Bankieren app naar betaalverzoek.
Wanneer kunt u een betaalverzoek sturen?
- Als u een particuliere betaalrekening bij RegioBank heeft.
- Als u Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app gebruikt.
Bedrag invullen of laten kiezen
In Mijn RegioBank kunt u kiezen voor de optie 'Betaler kiest zelf het bedrag'. Als u kiest voor deze optie, dan kan de betalende partij dus zelf het te betalen bedrag kiezen. Goed om te weten: de limiet voor een betaalverzoek is € 5.000.
Delen van een betaalverzoek
Als u een betaalverzoek heeft aangemaakt en opgeslagen, kunt u het betaalverzoek delen. U kunt het betaalverzoek versturen via Whatsapp of per e-mail.
Via Mijn RegioBank kunt u de QR-code ook downloaden als afbeelding. Handig als u deze QR-code bijvoorbeeld in een mailing wilt opnemen of wilt ophangen bij evenementen of op uw collectebus.
Betaalverzoek ontvangen?
Krijgt u een betaalverzoek van anderen met betaallink of QR-code van RegioBank? Zo betaalt u die terug.
- Kies uw bank.
- Check of de url er zo uitziet: https://diensten.regiobank.nl/online/betaalverzoek/
- Log in zoals u gewend bent.
- Controleer het bedrag en de naam van de ontvanger.
- Bevestig uw betaling zoals je gewend bent.