Spaargeld storten

U heeft een spaarrekening bij RegioBank en u wilt daar geld op storten. Dat kan alleen op het vrije deel van uw spaarrekening. Heeft u spaargeld vastgezet in een deposito, dan kunt u geen extra stortingen doen op uw deposito.

U kunt uw geld op verschillende manieren storten:

1. Via Mijn RegioBank

Log in op Mijn RegioBank

Uitleg over internetbankieren in Mijn RegioBank vindt u in de Handleiding Mijn RegioBank.

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via Mobiel Bankieren

Als u de Mobiel Bankieren app gebruikt, kunt u ook op die manier geld overmaken.

    Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

    Download de Mobiel Bankieren app

    3. Uw Zelfstandig Adviseur

    U kunt contant geld storten bij uw Zelfstandig Adviseur. Let op: dit kan alleen bij kantoren met een kas. Neem contact op met uw adviseur om te checken of het kantoor een kas heeft.

    Maak een afspraak

    Heeft u nog een vraag?

    Of ga naar de servicepagina